מחצית שנייה נהדרת של הצהובים הובילה ל-0-5  מוחץ על אשדוד ועלייה לחצי גמר גביע הטוטו 

בהפרש של תשעה ימים ממשחק הבית האחרון בליגת העל, בו ניצחה מכבי תל אביב את מ.ס. אשדוד בתוצאה 0-2, נפגשו הערב שתי הקבוצות במסגרת רבע גמר גביע הטוטו. אבי נמני וחניכיו שאפו להעפיל לשלב הבא במפעל, ולחזור לנצח לאחר שנעצרו במשחק הליגה האחרון בחוץ מול אחי נצרת, אותו משחק רב שערים שהסתיים בתוצאת תיקו שלוש. בנוסף רצו במכבי ת"א להגיע במומנטום טוב למשחק הליגה הבא מול בית"ר ירושלים, מה שאכן קרה עם ניצחון קליל למדי על אשדוד, 0-5.

עם פתיחת המשחק הגיע יובל אבידור למצב של אחד על אחד מול שוער אשדוד לאחר כדור מצוין משבחון. אבידור החמיץ את ההזדמנות, וכך יצא לדרך משחק שנערך מול כאלף צופים. בדקה החמישית הזדמנות נוספת שיבוריאן נגח לא מדויק. בדקה ה-13 ברק בדש מכניס כדור לרשת של סולומון אך השער נפסל בשל נבדל. דקות המחצית התקדמו, ומכבי הגיעה מספר פעמים לאיזור רחבת אשדוד, אך ללא סיכון ממשי של השער. זאת בעוד אשדוד כמעט ולא התקרבה לרחבה של סולומון במהלך הרבע הראשון של המשחק. בדקה ה-22 יובל אבידור קיבל כדור מול השוער, ניסה לעקוף אותו ובעט לשער. סטויקיץ' הצליח להגיע בזמן לפני שהכדור עבר את הקו. בדקה ה-29 עלתה מכבי תל אביב ליתרון כאשר יובל אבידור מצד שמאל של הרחבה בעט כדור שפגע בעידן ויצמן ונכנס לרשת. 0-1 צהוב.

שתי דקות עברו ויובל אבידור קיבל הזדמנות נוספת מול השוער סטויקיץ', אך בעט בעיטה חלשה שנהדפה לכדור קרן. מכבי ת"א המשיכה ללחוץ ובדקה ה-35 הגיעה להזדמנות נוספת אך כחלון שנפל ברחבה לא קיבל את השריקה מהשופט שמואלביץ'. בדקה ה-41 קיבל שרן ייני כרטיס צהוב לאחר שביצע עבירה גסה על סטפן מונדו. עד לסיום המחצית מכבי ת"א המשיכה לשלוט בהחזקת הכדור, אך לא נכבשו שערים נוספים. עם פתיחת המחצית השנייה ערך יוסי מזרחי שלושה חילופים כאשר מקרייב, ניר ביטון ועידן ציון נכנסו במקומם של סטפן מונדו, ברק בדש ושי רביבו. בדקה ה-49 קיבל יבוריאן כדור בנבדל, השופט שמואלביץ' שרק, אך יבוריאן המשיך במשחק ובעט לשער, וקיבל את הכרטיס הצהוב.

בדקה ה-53 קרן לאשדוד הורחקה ויצרה התקפה מתפרצת של מכבי, בסיומה בעט יבוריאן כדור חזק לכיוון הרשת העליונה שנהדף לקרן. אבידור נגח את כדור הקרן חלש ולקרקע. בדקה ה-56 ביצע יוסי מזרחי חילוף רביעי כאשר עידן שדה הוחלף על ידי ניר נחום. בדקה ה-58 מבצע גם אבי נמני חילוף כאשר עמנואל מאיוקה נכנס לשחק במקומו של איליה יבוריאן. בדקה ה-59 עלתה מכבי תל אביב ליתרון 0-2 כאשר יובל שפונגין הגביה כדור לרחבה ועידן ציון כבש שער עצמי. כשלוש דקות לאחר השער השני, בדקה ה-62 ביצעה מכבי ת"א חילוף נוסף כאשר שרן ייני פינה את מקומו לליאור ג'אן. גם אשדוד בדקה ה-63 ביצעה עוד חילוף כאשר צ'קול פינה את מקומו לבן בוטבול. בדקה ה-69 ביצע אבי נמני את החילוף השלישי כאשר אנדרי קומאץ' נכנס במקום איגור טומסיץ'.

בין החילופים, המשיכה השליטה של מכבי ת"א, כאשר בדקה ה-73 עידן ציון זכה גם הוא לכרטיס צהוב, מה שאפשר את עצירת המשחק והחילוף הרביעי במכבי ת"א כאשר תמיר כחלון הוחלף ע"י ציון צמח. צמח שרק נכנס בעט את הכדור החופשי לידיו של סטויקיץ'. אשדוד המשיכה לעצור את התקפות מכבי ת"א בעבירות כאשר בדקה ה-76 בן בוטבול הכשיל מאחור את ציון צמח וקיבל גם הוא את הכרטיס הצהוב מהשופט איתן שמואלביץ'. בדקה ה-76 מכבי ת"א עלתה ליתרון 0-3 משער של יוסי שבחון שבלא מפריע כבש מקרוב בתוך הרחבה לאחר איבוד כדור של עידן ציון. בדקה ה-79 זכה שבחון לתשואות הקהל כאשר הוחלף ע"י גיזרמו ישראלביץ'. באותה דקה שלף שמואלביץ' גם כרטיס צהוב נוסף, הפעם לעברו של ליאור ג'אן.

מכבי ת"א המשיכה לעשות ככל העולה על רוחה מול אשדוד המפורקת לחלוטין, כאשר בדקה ה-82 עלתה ליתרון 0-4, כאשר אבידור בצד שמאל של הרחבה העביר למאיוקה שמול שער חשוף לא התבלבל ותקע מסמר נוסף בארון קבוצתו של יוסי מזרחי. בדקה ה-84 הצטרף גם אבידור לרשימת המוצהבים לאחר עבירה גסה באגף שמאל. בדקה ה-86 מכבי ת"א כבשה את החמישי, כאשר ציון צמח השאיר מסירה קצרה לקומאץ' שממרחק של כ-18 מטרים הפציץ מדויק אל הרשת של סטויקיץ'. 0-5 צהוב. בדיוק עם הגיע השעון ל-90 הדקות, השופט שמואלביץ' נותר ללא כל הצדקה להוספת תוספת זמן ומכבי ת"א ירדה לחדרי ההלבשה עם נצחון נפלא של 0-5 בדרך לשלב הבא בגביע הטוטו.