מכבי ת"א סיימה לראשונה העונה בתיקו, 0-0 נגד הפועל חיפה בקרית אליעזר

מכבי ת"א יצאה הערב למשחק החוץ נגד הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-8 של ליגת העל הישראלית. המשחק התקיים באצטדיון קרית אליעזר שבחיפה. באצטדיון נכחו כ-3500 אוהדים צהובים. הפועל חיפה הגיעה למשחק מוכנה מבחינה טקטית והצליחה לצופף בצורה טובה את מרכז השדה. מכבי ת"א לא הצליחה לכל אורך המשחק להשתלט ולהגיע למצבי כיבוש טובים. מצבי ההבקעה הטובים היו דווקא של הפועל חיפה- ממן החמיץ מקרוב בדקה ה-38 ושטראובר עם הצלה מדהימה מנע מאבוקרט שער בדקה ה-77. מכבי ת"א הגיעה למשחק לאחר נצחון במחזור האחרון בליגה, 2-0 נגד הפועל ר"ג, וניצחון במשחק אמצע השבוע בגביע הטוטו, 2-0 נגד בני סכנין. השחקנים והצוות המקצועי רצו להמשיך את המומנטום מהמחזור האחרון ולעלות למקום הראשון בטבלה עם ניצחון.

הפועל חיפה הגיעה למשחק לאחר שבוע של אימונים לא סדירים, בעקבות סכסוך של בעלי הקבוצה עם וועד קריית חיים שאחראי על מתקן האימונים של הקבוצה. בצד המקצועי, החיפאים הפסידו בארבעת משחקיהם הקודמים וירצו להתאושש כבר במשחק הקרוב. בהרכב פתח הבלם ניבאלדו שלו זאת הופעת הבכורה בליגת העל, לאחר שהיה מושבת כחודשיים וחצי עקב פציעה. גם האריס מדוניאנין חזר להרכב הפותח לאחר שסופסל במחזור הקודם. שרן ייני המשיך לפתוח במרכז הקישור לצידו של גל אלברמן גם השבוע. אבי נמני אמר לאחר המשחק: "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה. הם באו וסגרו טוב ואנחנו התעקשנו לשחק דרך האמצע. במחצית השניה השתלטנו על המשחק, אבל לא הגענו להרבה מצבים. אנחנו כבר מתכוננים למשחק הבא. היום הייתה הזדמנות טובה לעלות למקום הראשון, אבל זה כבר היסטוריה. נקווה שתהיה לנו הזדמנות נוספת בהמשך העונה. אנחנו צריכים להיות ראשונים בסוף מאי".

המחצית הראשונה נפתחה בגישושים של 2 הקבוצות. ככל שהדקות עברו, הפועל חיפה הראיתה שהיא התכוננה טוב מבחינה טקטית למשחק ולחצה את מכבי ת"א על כל המגרש עם משחק הגנה טוב מאוד. ההזדמנות הראשונה של מכבי ת"א הגיעה בדקה ה-12 כשאלירן עטר כדרר בתוך הרחבה ומ16 מטרים בעט מעל המסגרת. בדקה ה-30 מדוניאנין הכניס כדור עומק טוב לאלירן עטר שהסתובב ובעט לידיו של קאלה. בדקה ה-31 מדוניאנין בעט כדור טוב מרחוק אך קאלה בהצלה יפה הדף לקרן. בדקה ה-38 הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר של הפועל חיפה במחצית הראשונה, כשגל אראל נשלח בימין הרחבה ומסר רוחב לחנן ממן שבנגיעה אחת פספס את המסגרת. בדקה ה-44 אראל עבר 2 שחקנים ובעט לפינה הקרובה אך שטראובר הדף.

המחצית השניה נפתחה עם חילוף של מכבי- שרן ייני יצא וישראלביץ' נכנס במקומו. בדקה ה-60 ישראלביץ' הרים כדור לראשו של קואלוטי שלא הצליח לנגוח למסגרת. בדקה ה-68 קולאוטי מקבל את הכדור במרכז הרחבה אך מחכה ומבזבז הזדמנות טובה. בדקה ה-69 שוב זה קולאוטי שנשלח ע"י עטר לימין הרחבה ובועט החוצה. בדקה ה-77 רן אבוקרט בועט כדור חזק ממרכז הרחבה אך שטראובר בהצלה מדהימה מצליח להדוף. המחצית ממשיכה אך ללא מצבים מיוחדים והמשחק מסתיים בתיקו 0-0 וללא שערים.