מכבי ת"א גברה על בני סח'נין 1-3 במשחקו הראשון של מוטי איווניר כמאמן הקבוצה. מדוניאנין  וקולאוטי (צמד) כבשו

מכבי ת"א התארחה הערב במסגרת המחזור ה-18 של ליגת ווינר אצל בני סכנין וניצחה בתוצאה 3-1. לאחר כמעט מחצית ללא הזדמנויות טובות, כבש מדוניאנין את השער הראשון למכבי בדקה ה-40. אבו סאלח איזן זמנית בדקה ה-56, אך רוברטו קולאוטי המחליף עם שני שערים מצוינים (72 ו-82) הבטיח את הניצחון למכבי. מוטי איווניר אמר לאחר המשחק: "קיבלתי תפקיד שיש לו הרבה אחריות והרצון שלי להצליח מלווה אותי. אני רוצה לעשות את הטוב ביותר ולכן יש פה מתח. בגול השלישי של קולאוטי הייתי בטוח שניצחנו את המשחק ומי שחשב שזה משחק קל הייתה לו טעות, סכנין נלחמה על כל כדור והתנאים לא היו קלים. היו דקות שהצלחנו בשכל להחזיק בכדור וניצחנו משחק חשוב. אני לא חושב על המשחק הבא ומרוצה מהניצחון הזה. נראה מה יהיה בהמשך השבוע. דיברתי על לחימה ורק התחלנו עכשיו. אני אגרום לשחקנים לתת את כל מה שיש להם. השחקנים עשו הכול כדי להיות ראשונים ואני לא מכיר דרך אחרת להצלחה. אם הם יבינו את זה שום דבר לא יפריע לנו לעשות הישגים".

מכבי ת"א הגיעה למשחק עם שינוי בעמדת המאמן, ולראשונה עמד על הקווים המאמן החדש מוטי איווניר. המאמן הזמני איציק עובדיה אשר איתו מכבי ת"א ניצחה את בית"ר ירושלים 0-1 הגיע להסכמה הדדית עם ראשי המועדון על הפסקת העסקתו. בתחילת המחזור מכבי ת"א ניצבה במקום השלישי בטבלה עם 32 נק'. מעליה ניצבה הפועל ת"א עם 38 נק' ומכבי חיפה עם 40 נק' והצהובים ידעו שהם חייבים לנצח על מנת להקטין את הפער שנוצר. במשחק ביניהן במסגרת הליגה בסיבוב הראשון רשמה מכבי ת"א את ניצחונה הגבוה ביותר העונה- בתוצאה 0-4. הקבוצות נפגשו גם במסגרת בית ב' של גביע הטוטו. המשחק הראשון הסתיים בשוויון 1-1 ואת המשחק השני ניצחה מכבי ת"א 0-2 מול יציעים ריקים בעקבות ריצוי עונש משחק ללא קהל.

הצוות המקצועי המחודש ערך מספר שינויים בהרכב הפותח. ג'יבריל סידיבה אשר היה מורחק במשחק הקודם חזר להרכב הפותח על חשבונו של מאור חלבי הצעיר. יובל אבידור פתח בעמדת החלוץ במקומו של דימיטאר ראנגלוב שלא נכלל בסגל בעקבות פציעה. המחצית הראשונה החלה בהזדמנות של סכנין בדקה העשירית. בעיטה חופשית לסכנין, יציאה לא טובה של שטראובר, אך אבו ריא החמיץ ונגח מקרוב החוצה. בדקה ה-15 ההזדמנות לתל אביב, כאשר מדוניאנין מהקצה של הרחבה בעט כדור חד אך לא מדויק. המחצית לא רבתה הזדמנויות, ובדקה ה-33 ישראלביץ' קיבל כדור פנוי, מהגבהה של יואב זיו, אך נגח חלש לידיו של מאיר כהן. בדקה ה-40 הגיע השער הראשון במשחק, כאשר ג'יבריל סידיבה הגביה, אלירן עטר השתלט עם העקב והשאיר להאריס מדוניאנין, שבעט חזק ופנימה כדי לקבוע 1-0 למכבי ת"א.

המחצית השנייה נפתחה בלחץ של סכנין. אזארוב שקיבל כדור טוב מלוזון נגח למשקוף של שטראובר. דקה לאחר מכן, יא יא פטי קיבל כדור ונגח לרשת, אך פגע תוך כדי בשטראובר, והשופט אסף קינן פסל את השער. בדקה ה-56 הצליחה בני סכנין לאזן את התוצאה, כאשר אבו סאלח נגח כדור שחזר מהמשקוף לאחר בעיטה של אזארוב, היישר לרשת של שטראובר. 1-1. בדקה ה-63 אלברמן
פינה את מקומו לקולאוטי. בסכנין בדקה ה-65 נכנס נסטיה צ'ה במקומו של יניב לוזון. בדקה ה-68 ביצע איווניר חילוף שני כאשר שלח את מאור בוזגלו במקומו של יובל אבידור. בדקה ה-72 השתלם צמד החילופים של מוטי איווניר, כאשר בוזגלו בפריצה טובה מימין העביר כדור רוחב לרוברטו קולאוטי שהמשיך לפינה הרחוקה ולרשת. 2-1 למכבי ת"א. בדקה ה-76 נכנס שרן ייני במקומו של האריס מדוניאנין. גם החילוף הזה פגע בינגו, כאשר בדקה ה-81 הכניס ייני כדור לרוברטו קולאוטי, שהשתלט ובעט מתוך הרחבה לחיבורים של מאיר כהן, כדי להשלים צמד אישי ולקבוע את תוצאת הסיום, 3-1 למכבי ת"א.