משחק מצוין וניצחון שני רצוף למכבי ת"א, 1-4 על מ.ס אשדוד (עטר, סטרול, בוזגלו ומדוניאנין)  

במשחקו הראשון של מוטי איווניר על הקווים בבלומפילד, ארחה קבוצת מכבי ת"א את מועדון ספורט אשדוד. המשחק נערך במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל. מזג אוויר נאה ביותר באצטדיון ואווירה מעולה למשחק כדורגל. באצטדיון נכחו 10782 צופים, שזכו לראות תצוגת כדורגל משכנעת ונלחמת של חניכיו של איווניר. בדקה ה-40 כבש עטר את השער הראשון לאחר בעיטה מצוינת שנהדפה של מדוניאנין, ומכבי ירדה למחצית ביתרון 0-1. במחצית השנייה שטפו חניכיו של איווניר את המגרש כאשר בדקה ה-59 בוזגלו בבעיטה מצוינת, השאיר לסטרול רק להסיט אל השער כדי לקבוע 0-2. אשדוד הצליחה לצמק לאחר טעות בהגנה, מרגליו של אמברוסה ל1-2, אך מהר מאוד בוזגלו מבישול מעולה של רנגלוב בדקה ה-73 קבע 1-3. מדוניאנין גמר את המשחק, וקבע את תוצאתו 1-4 לאחר פנדל בדקה ה-85, אותו החמיץ, אך השתלט על הכדור החוזר כדי לכבוש. שחקני הקבוצה ירדו תוך כדי עידוד נלהב של אצטדיון בלומפילד, שעמד והריע לשחקנים על תצוגת כדורגל מצוינת.

מוטי איווניר התייחס בסיום לנצחון: "אני חושב שכולם שמחים וגם האוהדים של מכבי, תמיד יש מה לשפר ואף פעם לא הכול בסדר. ניסיתי להחדיר לשחקנים יצירת מצבים. תנועה נכונה ללא כדור. השחקנים עשו את זה ויכולנו להבקיע עוד 4 שערים לפחות ואני שמח מאוד".
"לא היה שבוע טעון עם מאור בוזגלו כי לא ייחסתי חשיבות לכך מלכתחילה. אני שמח שהיום הוא הבקיע שער נהדר וגם שבוע שעבר הוא היה טוב. הוא תורם לנו המון. זה חשוב מאוד להחמיא ביום כזה לסטרול וסבן שמילאו את מקומם של שני השחקנים הכי יציבים שלנו מתחילת העונה. הם עשו את זה בצורה מצוינת. האריס לא צריך להחזיר לי אלא למועדון שמשלם לו כסף. הוא שחקן מצוין ותפקידו להראות את זה".

איוניר הוסיף: "ידענו שאשדוד תתגונן עם הרבה מאוד שחקנים. הנענו טוב את הכדור אבל לא היינו חדים בהכנסת הכדור לעומק, אנחנו עובדים 10 ימים בסך הכול. הקבוצה יודעת מה אני רוצה וזה הדבר הכי חשוב והכי בולט. במחצית השנייה מעבר לשערים הגענו לעוד מצבים וזה היה חשוב לעיני הקהל הביתי. המשחק לא היה מושלם, אבל אף אחת לא כזו למעט ברצלונה. יש לנו את הפועל פ"ת שזה משחק קשה. הדרבי עדיין לא מעניין אותי. נחזור להתרכז בהפועל פ"ת. אני גאה שהגעתי להיות מאמן פה, זו אחריות גדולה מאוד. ההנאה הכי גדולה שלי היא בזמן האימונים ואף אחד לא מטריד אותי".

מאור בוזגלו כובש השער השלישי: "אני שמח. כולם ראו את זה. נהניתי, אני חושב שהייתה לי דרך מתחילת העונה. עבדתי קשה. אני שמח שהדרך שלי היא הנכונה. לכל מאמן יש את הדרך שלו והקבוצה מצליחה. אנחנו נהנים להיות ביחד וזה חשוב. לא התייחסתי לענייני השבוע האחרון ומחמיא לי מה שמוטי אמר עלי. אני צריך להמשיך לעבוד קשה להוכיח שמקומי ראוי. אני בטוח אעבור על המשחק ויהיה לי הרבה על מה לעבוד ולשפר. אנחנו עובדים כל השבוע על איך אנחנו מניעים את הכדור כמו שצריך וכמובן שהיכולות האישיות מוסיפות. הקבוצה נמצאת הרבה ביחד וזה מאוד חשוב, אנחנו גם לומדים להכיר אחד את השני טוב יותר ורואים את זה על המגרש. זה מאוד חשוב".

מכבי תל אביב הגיעה למשחק כשהיא במקום השלישי בטבלה, עם 35 נקודות, מרחק שש נקודות מהפועל תל אביב ומכבי חיפה שפותחות את הטבלה עם 41 נקודות כל אחת. מ.ס. אשדוד במקום השמיני עם 26 נקודות. מכבי תל אביב הגיעה למשחק לאחר נצחון 3-1 בחוץ על סכנין, ואשדוד לאחר נצחון בית של 0-1 על מכבי נתניה. אוהדי מכבי תל אביב, היושבים בשגרה בשערים 11-10, הועברו במשחק זה לשערים 5-4 בעקבות החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בדבר סגירת שער 10. כתוצאה מכך אוהדי אשדוד הקבוצה האורחת ישבו בשער 11. גם שערים 8, 2 ו-13, היו צבועים כרגיל באוהדי מכבי תל אביב.

המחצית הראשונה יצאה לדרך עם שריקתו של חיים יעקב. בדקה הרביעית, קיבלה אשדוד בעיטה חופשית מצד ימין. הכדור הוגבה, הורחק על ידי ההגנה ולאחר מכן נחטף שוב למצב של אחד על אחד מול שטראובר. אולם, חיים יעקב סימן לעבירה לחובת התקפת אשדוד. בדקה השמינית הייתה קרובה מכבי ת"א לכיבוש כאשר קיבלה בעיטה חופשית מחוץ לרחבה מצד ימין. הכדור הוגבה לאלירן עטר, שנגח כדור שהכניע את השוער אך התגלגל ונעצר לפני קו השער. בדקה ה-17 חילופי מסירות בהתקפת מכבי הסתיימו בבעיטה של סידיבה מחוץ למסגרת. המשחק קצת התרחק משערי שתי הקבוצות, כאשר בדקה ה-28 יצאה תל אביב להתקפה מתפרצת, אך ישראלביץ' מסר לא מדויק לעטר. בדקה ה-36 עוד התקפה טובה של מכבי הסתיימה בכדור קרן, אך בעיטת הקרן הייתה רעה והכדור הורחק. בדקה ה-37 הייתה זו אשדוד שהתקרבה לשער, כאשר טעות בהגנת מכבי הביאה לערבובייה וחילופי מסירות של אשדוד בתוך הרחבה של שטראובר, אך הקבוצה האורחת לא הצליחה לשחרר כדור למסגרת.

בדקה ה-40 הגיע השער הראשון במשחק כאשר האריס מדוניאנין הפציץ לשער של שקל, שהצליח רק להדוף, אלירן עטר אט על הכדור החוזר וראה רק רשת. 0-1 למכבי ת"א. המחצית השנייה נפתחה ללא חילופים בשתי הקבוצות. בדקה ה-47 הזדמנות גדולה לאשדוד, אך שטראובר הצליח להרחיק לקרן. בדקה ה-51 גל אלברמן נכנס במקומו של ישראלביץ'. בדקה ה-55 חילוף ראשון גם באשדוד כאשר נבו מזרחי נכנס במקומו של מקרייב. בדקה ה-56 הזדמנות לת"א כאשר מלול הגבחה מצוין מימין אך קולאוטי לא הצליח לנגוח. בדקה ה-59 שער נפלא למכבי ת"א, כדור קרן מימין, קולאוטי נגח מצוין ואמברוסה הציל בנגיחה את אשדוד. הכדור הגיע לבוזגלו שמחוץ לרחבה הפציץ, סטרול הסיט לרשת. 0-2 למכבי תל אביב. בדקה ה-60 אורי מגבי נכנס במקומו של צ'קול. בדקה ה-61 קיבל סטרול כרטיס צהוב, ומספר שניות לאחר מכאן צמקה אשדוד את התוצאה, כאשר שטראובר השמיט כדור שהגיע לאמברוסה שמקרוב כבש. 1-2. בדקה ה-67 רנגלוב נכנס במכבי במקומו של קולאוטי. בדקה ה-71 אמיר לביא נכנס באשדוד במקומו של עופר ורטה.

בדקה ה-73 בישול מעולה של רנגלוב לבוזגלו, שמצד ימין של הרחבה ראה רק רשת. 1-3 למכבי. בדקה ה-76 הזדמנות גדולה נוספת, כאשר שקל הציל שער בטוח מרגליו של עטר. בדקה ה-79 חילוף שלישי בת"א כאשר שרן ייני נכנס במקומו של אלירן עטר. בדקה ה-81 כרטיס צהוב לקינג. בדקה ה-84 רנגלוב הגיע לבד מול שקל, שיצא והכשיל אותו. שקל קיבל צהוב, וחיים יעקב הורה על הנקודה הלבנה. בדקה ה-85 בעט מדוניאנין את הפנדל לפינה השמאלית, שקל הדף, מדוניאנין השתלט על הכדור החוזר וכבש. 1-4 למכבי ת"א. מדוניאנין גם קיבל כרטיס צהוב על הורדת חולצה. לאחר שתי דקות וקצת של תוספת זמן שרק חיים יעקב לסיום המשחק, מכבי תל אביב יורדת מנצחת בתוצאה 1-4.