הצהובים כבר חזרו מפיגור 2:0 משערים של שרן ייני ומשה לוגסי, אבל שער של קווארסמה בתוספת הזמן חתם את התוצאה

כמה ששחקני מכבי תל אביב רצו לנצח הערב ולשמח את 9,420 הצופים שהגיעו לאצטדיון בלומפילד במזג אויר קר ובשעה מאוחרת. הצהובים הגיעו למשחק עם נקודה בודדה בארבעת המשחקים הראשונים וקיוו לניצחון ראשון בקמפיין, שישאיר להם סיכוי קטן להעפיל לשלב הבא. עמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ריקארדו קווארסמה ירה כדור מהאוויר אל בין חיבורי הקורות וקבע את תוצאת המחצית, למרות יתרון של הצהובים במרבית הדקות. דקתיים מפתיחת המחצית השנייה איברהים טורמאן נגח בעיטת קרן של פרננדז והכפיל את התוצאה. למרות הפיגור הכפול הצהובים לא נשברו וחזרו למשחק עם בעטית חצי מספרת של ייני וטיל קרקע אויר של לוגסי אל בין החיבורים. כשנדמה היה שהצהובים לפני תיקו נוסף במפעל, קווארסמה חתך את כל ההגנה של מכבי תל אביב וקבע 3:2 עמוק בתוספת הזמן.

פתיחת המשחק נראתה טוב מבחינת מכבי תל אביב. המצב המסוכן הראשון של הצהובים הגיע כבר בדקה השלישית של המשחק כאשר קולאוטי קיבל כדור לבד מול השוער הטורקי על מפתן הרחבה אך לא הצליח להכניע אותו. מכבי תל אביב נראתה משוחררת בדקות הראשונות ובדקה השמינית יצחקי בחן שוב את גונאן הטורקי מזווית קשה אך השוער הצליח להדוף. עד לאמצע המחצית הראשונה מכבי תל אביב המשיכה להיות הקבוצה הטובה יותר והשחקנים של איוניר הכניסו מספר כדורים מסוכנים לתוך הרחבה שלא נוצלו. מהעבר השני, שחקני בשיקטאש לא היו בשיאם ורק לקראת סוף המחצית בעטו לשער בפעם הראשונה. דווקא אז, בתוספת הזמן של המחצית ריקרדו קווארסמה, שהיה עצבני מאוד במשך כל המחצית קיבל כדור על קו הרחבה ובעט בצורה נהדרת מהאוויר לרשת וקבע את תוצאת המחצית.

המחצית השנייה של המשחק נפתחה בדיוק כמו שהסתיימה הראשונה, בצורה מאכזבת עבור מכבי תל אביב. לאחר הזדמנות טובה של פרננדז שנהדפה לקרן נגח פנימה איברהים טורמאן הגבהה של אותה הקרן בדקה ה-47 ונתן לבשיקטאש יתרון של שני שערים. הטורקים מראים יכולת ניצול מצבים מקסימלית ולמרות שליטה כמעט מוחלטת של מכבי תל אביב במגרש הצהובים מוצאים את עצמם בפיגור 2-0 מוקדם מאוד במחצית השנייה. שחקני מכבי תל אביב ניסו לצאת מההלם ולחזור למשחק ובדקה ה-59 ישראלביץ בעט יפה אך השוער הטורקי הדף לקרן. בדומה לשער השני של בשיקטאש גם הקרן הזו שהגיעה לאחר הזדמנות טובה תורגמה לשער, הפעם היה זה שירן ייני, אחד מהטובים על המגרש אצל הצהובים שכבש בחצי מספרת מקרוב וצימק ל2:1.

הצהובים החלו לפתח מומנטום חיובי וללחוץ את שערה של בשיקטאש. בדקה ה-70 הגיע הרפה היפה של המשחק. מושיקו לוגסי המחליף קיבל כדור כ30 מטר מהשער התקדם מעט וברגל שמאל שיחרר טיל שנעצר בפינה הגבוהה של השוער הטורקי, שער נהדר של לוגסי שהקפיץ את הקהל של מכבי תל אביב. דקות טובות מאוד של מכבי תל אביב שבאה על שכרה עם חזרה מפיגור של שני שערים ובדקה ה-79 קולאוטי היה קרוב להשלים מהפך אך נגח מקרוב החוצה. בשיקטאש, שהייתה חייבת לנצח במשחק בכדי לשמור על המקום השני בבית הפעילה לחץ בדקות האחרונות והוגו אלמיידה המסוכן החל להיכנס למשחק. החלוץ הפורטוגלי שכבש פעמיים במשחק הראשון בין שתי הקבוצות נגח החוצה הזדמנות מצוינת וראה שער שלו נפסל בדקות האחרונות של המשחק.

הלחץ גבר על ההגנה של מכבי תל אביב ששתי דקות בתוך תוספת הזמן נפרצה על ידי מבצע יחיד מצוין של ריקרדו קווארסמה שחדר לרחבה והכניע את ברק לוי. 400 האוהדים הטורקים ביציע קפצו משמחה לנוכח השער היפה שחתם את התוצאה הסופית, 3:2 לבשיקטאש. בסופו של דבר, למרות אחד המשחקים היותר טובים של מכבי תל אביב בתקופה האחרונה שחקניו של מוטי איוניר יורדים מנוצחים ונשארים עם נקודה אחת לאחר חמישה משחקים באירופה ליג. במחזור הבא של האירופה ליג יצאו שחקני מכבי תל אביב למשחק חוץ בקייב הקפואה מול דינמו המקומית וינסו להשיג נקודות במשחק האחרון של שלב הבתים. הצהובים ינסו להתאושש מההפסד מול הטורקים במשחק הליגה הקרוב מול הפועל חיפה ביום ראשון בקריית אליעזר ולחזור למסלול הניצחונות.