מכבי תל אביב הפסידה 0-2 לבני יהודה מצמד של גלבאן (47, 83)

לאחר שבוע של פגרה עקב משחק נבחרת ישראל, ניסתה הערב מכבי תל אביב להחזיר את השמחה ליציעים הצהובים לאחר שני הפסדים רצופים, מול קרית שמונה בחוץ ומול מכבי נתניה בבית. איוניר והשחקנים ידעו שאין כמו המשחק הערב, הדרבי הקטן מול בני יהודה, כדי לחזור להציג כדורגל טוב, ולהשיג ניצחון חשוב מאוד תוך שמירה על המקום השלישי בטבלה. אולם, לאחר מחצית ראשונה ללא שערים, נפתחה בצורה רעה המחצית השנייה עבור מכבי תל אביב, שבדקה ה-47 ספגה שער ראשון מרגליו של גלבאן שקבע 0-1, לאחר שבלילי חטף כדור מפאביצביץ' והותיר את גלבאן מול שער ריק. בדקה ה-75 כשהיא בפיגור, נותרה מכבי תל אביב בעשרה שחקנים לאחר הרחקה של פאביצ'ביץ' בצהוב שני בשל נגיעת יד. בדקה ה-83 יציאה לא טובה של שטראובר אפשרה לגלבאן להקפיץ לתוך השער, לקבוע צמד אישי, ולקבוע ניצחון 0-2 לבני יהודה בדרבי הקטן. מכבי ת"א יורדת מנוצחת, עם הפסד שלישי רצוף בליגה.

ערב המחזור ה-28 של ליגת העל, מוקמה מכבי כאמור במקום השלישי עם 49 נקודות, יריבתה בני יהודה, הקבוצה המארחת במשחק הערב, במקום השמיני עם 39 נקודות. בני יהודה הגיעה גם היא לאחר הפסד במחזור שעבר, בחוץ מול הפועל פתח תקווה. איוניר ביצע מספר חילופים בהרכב. אורי כהן הצעיר קיבל קרדיט בשמאל, יואב זיו באגף הימני של ההגנה וגם ריף פרץ בהרכב הפותח. עוד חזר לסגל לראשונה מאז נפצע ניבאלדו, שפתח על הספסל. המחצית הראשונה יצאה לדרך עם שריקתו של שי שטרית, אוהדי מכבי תל אביב ישבו בשערים 2 ו-4, אוהדי בני יהודה בשערים 8 ו-13. בדקה הרביעית הזדמנות לבני יהודה, כאשר פיני בלילי מצא את עצמו לבד מול שטראובר, שטראובר בהצלה מצוינת. בדקה השמינית הגיעה הזדמנות של מכבי כשמדוניאנין השאיר כדור לעטר בקצה הימני של הרחבה, עטר הפציץ ברגל שמאל וסחט עצירה טובה של אינוגבה. בדקה ה-11 פעם נוספת בעיטה טובה של אלירן עטר נעצרה אצל השוער. בדקה ה-13 ספג ריף פרץ כרטיס צהוב ראשון במשחק.

בדקה ה-25 ניסיון של בני יהודה מהקצה השמאלי של הרחבה הלך מעל המשקוף. בדקה ה-30 הזדמנות מעולה למכבי תל אביב, כאשר רנגלוב נגח מקרוב אך לא למסגרת. בדקה ה-32 נסיונות של בני יהודה בתוך הרחבה הסתיימו בנפילה של של גלבאן, שקיבל משטרית כרטיס צהוב על התחזות. בדקה ה-39 כרטיס צהוב למדוניאנין. בדקה ה-41 נגיחה של רנגלוב הורחקה מהקו, אינוגבה קלט את הכדור שהורחק בקצה הרחבה, ספק מחוצה לה, בידו, אך שטרית הורה להמשיך. דקה תוספת זמן של שי שטרית סיימה מחצית ראשונה נטולת שערים. המחצית השנייה נפתחה עם חילוף של בני יהודה ששלחה למגרש את עוז ראלי במקומו של חסן אבו זייד. בצד של מכבי תל אביב נכנס ישראלביץ' במקום פרץ. בדקה ה-47 עלתה בני יהודה לייתרון 0-1. פיני בלילי חטף כדור מפאביצ'ביץ', שחקני מכבי טענו לעבירה, שטרית סימן להמשיך, ובלילי שהגיע מול שטראובר העביר לפדרו גלבאן במרכז שבעט פנימה. לירן שטראובר שמחה על החלטתו של שי שטרית לאשר את השער ספג כרטיס צהוב.

בדקה ה-53 פאביצ'ביץ' ספג גם הוא צהוב לאחר שעצר מתפרצת של בני יהודה. בדקה ה-57 התקפה של מכבי הסתיימה בהגבהה לידיו של אינוגבה. בדקה ה-61 אלירן עטר עבר בצד ימין של הרחבה ומסר כדור רוחב חזק מידי. בדקה ה-66 חילוף נוסף במכבי תל אביב כאשר אורי כהן פינה את מקומו לדור מיכה. דקה לאחר שנכנס ספג דור מיכה כרטיס צהוב לאחר הכשלה באגף ימין. בדקה ה-72 שלומי לוי החליף בבני יהודה את פיני בלילי. בדקה ה-75 חילוף שלישי במכבי תל אביב כאשר יובל אבידור נכנס במקומו של רנגלוב. בדקה ה-75 גם נותרה מכבי תל אביב בעשרה שחקנים, לאחר שפאביצ'ביץ' נגע בכדור בידו, ושי שטרית הראה לו את הצהוב השני והאדום. בדקה ה-83 כדור ארוך של אינוגבה, יציאה של טובה של שטראובר, וגלבאן הקפיץ לשער הריק להשלים צמד אישי. 0-2 בני יהודה. בדקה ה-90 נכנס ג'ורג' אמסיס במקומו של שלו מנשה בבני יהודה. שלוש דקות תוספת זמן של שי שטרית, המשחק מסתיים. בני יהודה מנצחת 0-2.