מדוניאנין(43), מיכה(48),  עטר(79) וקונאטה(81) כבשו בדרך לניצחון חלק 0-4 על מ.ס אשדוד 

אחרי שאדי ההתרגשות מההעפלה לליגה האירופית התנדפו, מכבי תל אביב שבה לאצטדיון בלומפילד למשחק במסגרת המחזור השני של ליגת העל. למרות מחצית ראשונה חלשה הצהובים ירדו להפסקה עם יתרון מינימאלי אחרי שער של האריס מדוניאנין שתי דקות לתום המחצית. מיכה הכפיל שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה, שכבר היתה הרבה יותר טובה, ועטר (79) יחד עם קונאטה (81) סגרו את הסיפור עשר דקות לסיום. לקראת סיום המשחק הקהל קם על הרגליים וקרא בשמו של מאמן הקבוצה. איוניר סיפר: "כמובן שזה משמח ומהנה אבל אני מעדיף שהם שרים לשחקנים". המאמן הוסיף: "אנחנו בתקופה טובה אבל עם כל זה אנחנו צריכים להישאר צנועים, רגועים ורעבים, למרות שבסך הכל אנחנו במחזור שני. הדרך כל כך ארוכה ויש בה עליות ומורדות ומכשולים, ואנחנו צריכים להישאר כמה שאפשר בעלייה".

מכבי תל אביב נטלה את השליטה במשחק כבר בפתיחה אבל התקשתה לפרוץ את ההגנה המעובה של האורחים מעיר הנמל. דווקא ההזדמנות הראשונה במשחק היתה לזכות אשדוד כשאפה אמברוז הקפיץ כדור לרוג'ר קולה בתוך הרחבה והאחרון מצא את הידיים של גיא חיימוב. המשחק נחלש, מכבי תל אביב הפסיקה ללחוץ ושחקני אשדוד החלו ליזום מהלכים בשטח המגרש של הצהובים. דקה 17, דוד רביבו משתלט על כדור חוזר בצד הרחבה, מוצא את הראש קולה אבל החלוץ נוגח מעל השער של אשדוד. אחרי 20 דקות של כדורגל מכבי תל אביב מתקשה לייצר מצבים ברחבת היריב ומרבה לאבד כדורים במרכז המגרש.

דקה 23, אלי זיזוב מוכשל 17 מטרים מהשער, מדוניאנין מקשית כדור אלגנטי שפוגע במשקוף לפני שקולאוטי נוגח את הריבאונד החוצה. שלוש דקות חולפות, זיזוב מעביר כדור גדול לזיו באגף, המגן מטעה את עופר ורטה אבל האחרון מכשיל את זיו ורואה את הצהוב הראשון במשחק. אחרי חצי שעה, כדור קרן של אשדוד הופך למתפרצת של מכבי תל אביב, דהן מעביר כדור לורד בעומק שטח היריב אבל רחמים צ'קול מכשיל את ורד ורואה את הצהוב. המשחק הפך איטי, מסורבל והחום והלחות וודאי לא עזרו, אך שתי דקות לתום המחצית כדור טועה ברחבת אשדוד מוצא את האריס מדוניאנין שבועט כדור שפוגע במגן אשדוד וחודר לרשת של מרציאנו וקובע את תוצאת המחצית. 1-0 לזכות מכבי תל אביב.

בפתיחת המחצית השנייה ברק יצחקי עלה לכר הדשא במקום אלי זיזוב וכבר אחרי שלוש דקות של משחק הוא רץ לחבק את דור מיכה שכבש את השני. כדור קרן של מדוניאנין הפך להרמה מקצה הרחבה, שוער אשדוד יצא לא טוב לכדור ודור מיכה בעט מקרוב כדור חזק שננעץ ברשת. 2-0 לזכות מכבי תל אביב. שתי דקות חולפות, קולאוטי עולה לכדור במרכז המגרש ונפגע בראשו, אחרי שטופל עוד על כר הדשא החלוץ יצא ובמקומו עלה לשחק מוסא קונאטה.

דקה 57 דריבל של עומר ורד מוצא את יצחקי על קו ה-16, החלוץ עוצר את הכדור, מכוון ומסובב כדור שחומק מעל המשקוף. אחרי רבע שעה של מחצית שנייה, מכבי נראית הרבה יותר טוב ויוזמת מצבים מסוכנים באיזור הרחבה של האורחים. בדקה ה-66 אשדוד סיימה את כל שלושת החילופים, כשמנגד מכבי תל אביב שיחקה דקות ארוכות ללא סאבו פאביצ'ביץ' שנפצע וקיבל טיפול רפואי בצידי המגרש. אחרי שאיוניר וידא שפאביצ'ביץ' יכול להמשיך לשחק הוא הכניס את מושיקו לוגסי למרכז המגרש במקום כובש השער השני דור מיכה.

הכניסה של לוגסי למרכז השדה החזירה לצהובים את הסדר במשחק והקבוצה חזרה להיות מסוכנת יותר. בדקה ה-77 רצף ניסיונות של הצהובים מתוך הרחבה נתקל בשחקני אשדוד ומסתיים בבעיטה של ניבאלדו שהולכת רחוק מהשער. שתי דקות חולפות, לוגסי מוצא בכדור עומק אומנותי את אלירן עטר שחולף על פני השוער ומגלגל את הכדור אל הרשת. 3-0 לזכות מכבי תל אביב. עוד שתי דקות חולפות, שוב לוגסי שולח כדור גאוני באגף, זיו מעביר ליצחקי שמוצא את קונאטה על קו ה-16 והחלוץ הסנגלי בועט כדור חזק שננעץ בפינת השער. 4-0 לזכות מכבי תל אביב. עד הסיום מכבי תל אביב חיפשה את החמישי ובדקה ה-90, ללא תוספת זמן, אסף קינן שרק לסיום וקבע – מכבי תל אביב מנצחת 4:0 ועולה למקום הראשון בטבלה כבר בתום שני מחזורים.