ארבעה פנדלים במשחק אחד, שתי החמצות אצל הצהובים, הביאו לחלוקת נקודות באצטדיון רמת גן

שני מחזורים לפני הפלייאוף, התארחה קבוצת מכבי תל אביב אצל מכבי פתח תקווה באצטדיון רמת גן, במסגרת המחזור ה-29 של ליגת העל. לאחר הפסד נוסף במחזור שעבר לבני יהודה, במכבי היו דרוכים מאוד לקראת המשחק הערב תוך הרגשת חובה לחזור למסלול. דקה ה-16 נכבש השער הראשון, בכדור עונשין מ-11 מטרים על ידי אלירן עטר. בדקה ה-21 קיבלה גם פתח תקווה פנדל ואוזן השווה ל 1-1. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, זכתה מכבי לפנדל נוסף, אלירן עטר החמיץ. המחצית השניה החלה ופתח תקווה עלתה ליתרון בדקה ה-56 משער של עומר דמארי. אלירן עטר השלים צמד והשווה בדקה ה-63. בדקה ה-77, קובי גנון מפתח תקווה הורחק לאחר עבירה על בוזגלו בתוך הרחבה. מכבי תל אביב קיבלה פנדל שלישי במשחק. אולם, הפעם היה זה מאור בוזגלו להחמיץ. המשחק נסתיים בתיקו שתיים והנקודות התחלקו בין הקבוצות.

מכבי תל אביב מוקמה ערב המחזור במקום השלישי עם 49 נקודות, כאשר קריית שמונה רק נקודה מאחריה במקום הרביעי. מכבי פתח תקווה במקום השישי עם 41 נקודות בשאיפה להתקדם כלפי מעלה. מכבי פתח תקווה הגיעה למשחק לאחר תיקו 2-2 עם מכבי נתניה במחזור שעבר. איוניר ביצע מספר חילופים בהרכב הפותח. דור מלול, ייני וסבן חזרו בין היתר להרכב, כאשר האחרון מילא את מקומו של פאביצ'ביץ' שריצה עונש הרחקה. גם ריף פרץ פתח במרכז ההגנה. המחצית הראשונה נפתחה לשריקתו של אלון יפת, לעיני כאלף צופים בלבד. לאחר שדקות המשחק הראשונות חלפו ללא אירועים מיוחדים, בדקה ה-16 הוכשל מאור בוזגלו ברחבה על ידי רועי בקל. אלון יפת הורה על הנקודה הלבנה. אלירן עטר שלח כדור חד לרשת וקבע ייתרון 1-0 למכבי תל אביב.

מספר דקות בלבד חלפו ובדקה ה-21 כבש אורי אוזן לאחר ששטראובר יצא לעברו של בן חיים והכשיל אותו, פנדל נוסף במשחק. 1-1. בדקה ה-37 נאלץ מוטי איווניר להוציא את ג'יבריל סידיבה שנפצע, ובמקומו נכנס משה לוגסי הצעיר. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה זכתה מכבי תל אביב לפנדל נוסף, לאחר שבוזגלו הוכשל על ידי ניצן דמארי. אולם, אלירן עטר, שכבש את הפנדל הראשון, בעט לקורה והחמיץ הזדמנות מעולה להחזיר את הייתרון לצהובים לפני הירידה למחצית. המחצית השנייה נפתחה ללא חילופים בשתי הקבוצות. בדקה ה-46 דמארי נפל ברחבה של שטראובר, אך הפעם יפת הורה להמשיך. בדקה ה-54 ניסיון של ישראלביץ' לאחר מסירה של עטר הולך מעל השער. בדקה ה-56 זנברג שלח כדור לעומר דמארי שבעט לפינה הרחוקה ופנימה. 1-2 למכבי פתח תקווה. בדקה ה-59 הגבהה של דמארי לרחבה, ריף פרץ נגח דווקא לשערו של שטראובר, אך שטראובר הצליח למנוע שער עצמי בקצות האצבעות. בדקה ה-60 חילוף שני של איווניר כאשר רנגלוב החליף את דור מיכה. בדקה ה-63 שוב פעם בוזגלו ועטר, בוזגלו הכניס כדור עומק יפה לאלירן עטר שכבש את שערו השני במשחק, 2-2.

בדקה ה-67 ביצע פרדי דוד חילוף ראשון כאשר עומר גולן הוחלף על ידי מוראד אבו ענזה. בדקה ה-75 טל בן חיים קיבל כרטיס צהוב לאחר עבירה על יואב זיו ופליטת מספר מילים מיותרות. בדקה ה-76 חילוף נוסף בפתח תקווה כאשר מרינקוביץ' נכנס במקומו של זנדברג. בדקה ה-77 קובי גנון הכשיל את בוזגלו ברחבה, מכבי תל אביב זכתה בפנדל שלישי וגנון קיבל את הכרטיס האדום. הפעם מאור בוזגלו ניגש לבעוט, והצטרף להחמצה הקודמת של עטר. בדקה ה-86 ניסיון של שרן ייני מ-20 מטרים, שוער פתח תקווה קלט. בדקה ה-90 מדוניאנין נכנס במקומו של בוזגלו. בדקה ה-92 נכנס תומר אלבז בפתח תקווה במקומו של ג'ו ביזארה. יפת שרק לסיום. 2-2.