45 דקות חיכו הצהובים לבומבה של רועי קהת מ-20 מטרים אל בין חיבורי הקורות. עטר הכפיל בדקה ה-72 אחרי עקב של יצחקי

אחרי שפתחה את שלב הבתים של האירופה ליג עם הפסד מאכזב באיסטנבול, מכבי תל אביב שבה לאצטדיון בלומפילד למשחק במסגרת המחזור הרביעי של הליגה. אחרי 45 דקות בהם הצהובים התקשו לפרוץ את ההגנה הצפופה של סכנין שלח רועי קהת שמאלית חזקה שנהדפה לחיבורים. במחצית השנייה הצהובים השתחררו ואלירן עטר קבע את תוצאת המשחק אחרי בישול מוצלח של יצחקי. אחרי ארבעה מחזורי ליגה מכבי תל אביב מחזיקה עדיין במאזן מושלם והפנים כבר למחזור אמצע השבוע נגד עירוני רמת השרון.

מאמן מכבי תל אביב אמר בסיום: "אמנם יש הרגשה שאנחנו באים לנצח בקלות ושאין יריבה, אבל זה לא ככה. סכנין זו קבוצה לא רעה בכלל והם באו להקשות עלינו. הם ניסו ללחוץ עלינו והפתיעו אותנו. היו לנו במשחק הזה ירידות ועליות וזה דבר טבעי לתחילת עונה, במיוחד אחרי העומס הגדול שנפל עלינו. בסופו של דבר זה ניצחון חשוב ועוד 3 נקודות להמשך. אנחנו לא צריכים לחשוב עכשיו על אליפות. מכבי תל אביב מנסה ללכת בדרך מסוימת ואולי בסוף התהליך הזה נזכה באליפות".

כבר אחרי חמש עשרה שניות סכנין יצאה להתקפה מסוכנת שנסתיימה בבעיטה חלשה של אזורוב בסמוך לקורה. שחקני מכבי תל אביב החלו ללחוץ את קו ההגנה של סכנין ובדקה החמישית כדור נייח של האריס מדוניאנין נעצר בידיים של מחמוד קנדיל. אחרי רבע שעה של כדורגל, מכבי תל אביב מכתיבה את קצב המשחק, לוחצת את סכנין לשערה אך מתקשה לייצר מצבים מסוכנים. עשרים דקות חולפות, עטר מעביר בנגיעה כדור עומק לדור מיכה, האחרון חודר לרחבה, מעביר עומק לקולאוטי שמפספס את הכדור בקצת. שחקני סכנין צופפו את מרכז השדה והקשו על הצהובים, שהתקשו לפרוץ את הצפיפות של השחקנים באדום, לפתח את הנעת הכדור המהירה שלהם. בדקה ה-26 התקפה מתפרצת של שלושה שחקני סכנין על שני הבלמים של מכבי תל אביב הסתיימה בחיפוי נכון של רוברטו פונצ'ץ בהופעת הבכורה.

מרבית ההתקפות של מכבי תל אביב התפתחו מהאגף השמאלי של רחמים צ'קול, אך גם בחלוף חצי שעה של כדורגל הצהובים לא הצליחו לייצר סיכון ממשי על השער של קנדיל. דווקא היו אלה סכנין שניסו לבעוט לעבר השער ובדקה ה-38 היה זה חאלד חלאילה שבעט כדור נוסף גבוה מעל השער של חיימוב. ארבע דקות לסיום המחצית הראשונה הגיעה ההזדמנות המסוכנת של הצהובים, כאשר דור מיכה חדר עם הכדור לרחבה, הטעה את המגן ובעט כדור חלש שנעצר אצל קנדיל. דקה לסיום המחצית, כדור ארוך של דהן מצא את עטר לא מכוסה, החלוץ חדר לפינת הרחבה אבל מסר לקולאוטי כדור שנעצר אצל ציון ויצמן. עמוק בתוך תוספת הזמן מיכה העביר כדור לרועי קהת שירה טיל מעשרים מטרים שנהדף אל החיבורים. מכבי תל אביב עולה ליתרון רגע לפני הירידה למחצית.

בפתיחת המחצית השנייה מוטי איוניר הוציא את כובש בשער, רועי קהת, והכניס לכר הדשא את הקפטן ברק יצחקי. אחרי חמש דקות של משחק כדור חופשי לזכות מכבי תל אביב הופך למיני מהומה שבסיומה רוברטו קולאוטי ועידן ויצמן רואים את הצהוב. בדקה ה-56 מכבי תל אביב ערכה את החילוף השני שלה כשאלי זיזוב נכנס לשחק במקום רוברטו קולאוטי. המשחק נרגע, איתן תבריזי עצר את המשחק לעיתים תכופות ובדקה ה-63 אלירן עטר ראה כרטיס צהוב בגלל דיבורים מיותרים. שתי דקות חולפות, אותו עטר משתחרר מהמגן שלו בתוך הרחבה ומעביר כדור רוחב לזיזוב שסוחט הצלה מהשוער. עטר גם ניגש להרים את כדור הקרן ומצא את הראש של פונצ'ץ שנגח ליד הקורה. הבלם הקרואטי גם נפגע בזמן הנגיחה והוחלף בשרן ייני בדקה ה-68.

דקה 72, הצמד עטר את יצחקי סוף סוף הצליח לפרוץ את ההגנה הקשוחה של בני סכנין, כשהאחרון העביר עקב לעטר, שהטעה את המגן וגלגל את הכדור אל הרשת. 2:0 לזכות מכבי תל אביב. השער השני עשה טוב לשחקני מכבי תל אביב, אבל בעיקר גרם לשחקני סכנין לצאת קדימה ולחשוף את העורף. המשחק הפך אלים, שחקני בני סכנין ויתרו על המשחק והחלו לבצע עבירות רבות שגרמו למשחק להיעצר פעם אחר פעם. בדקה ה-87 היה זה דווקא השוער גיא חיימוב שהחל התקפה שהסתיימה עם בעיטה של יצחקי על המגן. אחרי שלוש דקות של תוספת זמן איתן תבריזי שרק לסיום וקבע אחרי ארבעה מחזורי ליגה מכבי תל אביב עדיין מושלמת.