הצהובים ספגו הפסד ראשון העונה לעולה החדשה מרמת השרון. סוויסה (3) דגו (29) ואבוטבול (93) כבשו למארחים, קונאטה (78) צימק

אחרי ארבעה מחזורים מושלמים מכבי תל אביב ספגה את ההפסד הראשון לעונת המשחקים הנוכחית, אחרי 3:1 מול העולה החדשה מרמת השרון. ככבר אחרי שלוש דקות המארחים עלו ליתרון מרגליו של תומר סוויסה וברוך דגו קבע בדקה ה-29 את תוצאת המחצית. למרות משחק חלש של הצהובים קונאטה הפיח תקוות כשצימק את התוצאה 12 דקות לסיום, אבל בתוך תוספת הזמן אבוטבול ניצל הדיפה של חיימוב למרכז הרחבה בשביל לחתום את התוצאה. חולפות שלוש דקות של משחק, שחקני רמת השרון מנצלים את העובדה שניבאלדו שכב על הדשא פצוע ושבר את קו הנבדל, בשביל לכבוש שער יתרון מפתיע. ברוך דגו קיבל את הכדור לבד בתוך הרחבה, העביר לתומר סוויסה ששלח את הכדור לרשת מתוך רחבת החמש. מכבי תל אביב החלה לתקוף עם הרבה מאד שחקנים על הקו האחורי של רמת השרון. עומר ורד ורחמים צ'קול הירבו לעלות מהאגפים ולספק כדורים למרכז הרחבה.

אחרי עשרים דקות של משחק מכבי תל אביב שלטה במשחק בצורה אבסולוטית, המשחק כולו התנהל בשטח המגרש של רמת השרון, אבל הצהובים התקשו לאיים על המסגרת השער. דקה 29 העונש של מכבי תל אביב הגיעה, גיא ליפקה חתך את האגף הימני, הוציא רוחב לברוך דגו והאחרון ירה כדור אדיר לרשת העליונה של גיא חיימוב. רק אחרי 33 דקות שחקני מכבי תל אביב סיכנו את השער של גל ניר, יצחקי קיבל את הכדור ממונס דאבור בקצה הרחבה, הרים כדור מדויק לראש של קולאוטי שסחט הצלה מהשוער. ארבע דקות חולפות, הנעת כדור סבלנית של הצהובים מסתיימת בבעיטה של קולאוטי שנהדפת לקרן. שלוש דקות למחצית, מונס דאבור השתחרר מהמגן בפינת הרחבה ובעט כדור חלש לידיים של השוער. דקה בלבד חולפת, דאבור בחן את שוער רמת השרון פעם נוספת כשבעט כדור חזק מ-16 מטרים שנהדף לקרן. הצהובים המשיכו ללחוץ במטרה לצמק את התוצאה עוד לפני המחצית, אבל גם שלוש דקות תוספת זמן לא עזרו לצהובים שהגיעו לחדר ההלבשה בפיגור.

בפתיחת המחצית השנייה מוטי איוניר ערך חילוף כפול כשהכניס את רועי קהת ומוסא קונאטה במקום רוברטו קולאוטי ומונס דאבור. ארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה, רפי דהן בעט כדור חופשי מ-26 מטרים שחלף ליד הקורה. ארבע דקות נוספות חולפות ורמת השרון מגיעה להזדמנות הראשונה במחצית כשנאור פסר סחט הדיפה מגיא חיימוב אחרי בעיטה חזקה מקצה הרחבה. מכבי תל אביב נחלשה מאד ואחרי רבע שעה במחצית השנייה לא נרשם אף מצב מסוכן. בדקה ה-62 מוטי איוניר ערך את החילוף האחרון במשחק כשדיא סבע נכנס להופעת בכורה בליגת העל במקום רחמים צ'קול. דקה חולפת, ניבאלדו עוצר מתפרצת של רמת השרון ורואה את הכרטיס האדום על פגיעה ללא כדור. דקה 68, מכבי תל אביב בועטת בפעם השנייה בלבד מפתיחת המחצית אל השער של גל ניר, כשדיא סבע בועט כדור חלש מ-18 אבל הוא חומק ליד הקורה. הצהובים נראו רע, איבדו את הסדר במשחק הקבוצה ומיעטו לסכן את השער. הימני וקונאטה שלח רגל ארוכה בשביל לדחוק את הכדור לרשת.

דקה 82 דור מיכה מכדרר בקצה הרחבה, עובר שלושה שחקנים ובועט כדור חלש לידיים של השוער. דקה 86 סבע מעלה את הכדור מכנף שמאל, יצחקי נוגח את הכדור לכיוון השער וליפניה נוגח מהקו. מנגד תומר סוויסה ומשה אבוטבול מצאו את העורף של הצהובים חשוף אבל לא ניצלו את ההזדמנויות. לירן וקסברגר השופט הוסיף חמש דקות, מכבי תל אביב חשפה את העורף ובתוך תוספת הזמן המארחים הבקיעו את השלישי. מתפרצת של גררו מסתיימת בבעיטה מקצה הרחבה, חיימוב הודף למרכז ואבוטבול בועט כדור חזק לרשת של חיימוב. בסיום, הצהובים סופגים שלושה שערים ויורדים מהמגרש עם ההפסד הראשון בליגה.