ברק יצחקי (30), אלירן עטר (39) וקולאוטי (67, 77) כבשו אחרי מבצעים קבוצתיים. שבחון (69) רק צימק

אחרי שספגה את הפסד הליגה הראשון שלה במחזור החולף, מכבי תל אביב הדרימה עד לאצטדיון ווסרמיל להתארח אצל הפועל באר שבע. החניכים של מוטי איוניר הציגו כדורגל גדול, הניעו את הכדור במהירות ובמספר נגיעות מצומצם והכניעו את שוער המקומיים ארבע פעמים ממהלכי כדורגל קבוצתיים. ברק יצחקי כבש אחרי חצי שעה את שער האורחת, לפני שאלירן עטר הכפיל את התוצאה בדקה ה-39. צמד של רוברטו קולאוטי חתם את תוצאת המשחק וקבע שאחרי מחזור אחד בלבד הצהובים חולפים על פני היריבה העירונית וכובשים את המקום הראשון.

מאמן הקבוצה, מוטי איוניר, אמר בסיום המשחק: "צריך לעבוד קשה בשביל שזה יראה ככה. אני שמח שבאנו מוכנים מאוד, המחצית הראשונה היתה מצוינת שלנו, עם שליטה מוחלטת במשחק והנעת כדור טובה. באנו אחרי הפסד לא צפוי, אני לא צריך להגיד לכם מה זה הפסד במכבי ת"א ואיזה פחדים זה יכול להכניס. מגיע הרבה כבוד לשחקנים, שישה שחקנים משמעותיים שלנו לא נטלו חלק במשחק וזה רק מוכיח איזו עוצמה יש לנו בקבוצה". איוניר דיבר גם על המעידה בשבוע שעבר מול עירוני רמת השרון: "ההפסד לרמת השרון הוא משהו שיכול לקרות פעם במיליון שנים, כי הדברים שקרו בתוך המשחק ההוא באו אחרי שליטה מוחלטת שלנו, רמה"ש עשתה שתי התקפות וכבשה פעמיים. יש לנו קבוצה טובה, גם בהפסד לרמה"ש וגם בהפסד לבשיקטאש נראינו כמו קבוצה. הליגה היא מעל לכל. אנחנו לא נהיה אלופי אירופה וצריך לעשות את החישובים

המשחק נפתח בשליטה אבסולוטית של שחקני מכבי תל אביב, הצהובים דחפו את המקומיים לשטח המגרש שלהם והניעו את הכדור בסבלנות מרגל לרגל. גל אלברמן, שפתח לראשונה בהרכב הקבוצה, ניהל את מרכז השדה של הצהובים וחיסל את ניסיונות ההתקפה הבודדים של המארחים. אחרי עשר דקות של כדורגל עומר ורד העביר כדור לזיזוב והאחרון שלח כדור חזק מעשרים מטרים שנהדף על ידי השוער. דקה 28, אלברמן משנה צד על שלושים מטרים לדור מיכה באגף השמאלי, מיכה חודר לרחבה ומעביר כדור ליצחקי 15 מטרים מהשער, אבל האחרון בעט כדור לא מדויק מעל השער של צבאיי. שתי דקות חולפות והצהוהבים כובשים את שער היתרון אחרי משחק קבוצתי יפייפה. זיזוב ועטר החליפו מסירות במרכז השדא, האחרון העביר לקהת וקיבל בחזרה סמוך לרחבה, עטר העביר לברק יצחקי אחרי שזיזוב פתח את הרגליים והחלוץ ירה כדור חזק מ-18 מטרים שננעץ בפינץ השער. 1:0 מוצדק לזכות מכבי תל אביב.

שער היתרון שחרר את שחקני מכבי תל אביב שהחלו להציג הנעת כדור מהירה בנגיעה אחת על כל המגרש. חמש דקות מהשער מכבי תל אביב הציגה את ההתקפה היפה במשחק, שמונה נגיעות של שישה שחקנים שונים הסתיימו בכדור לברק יצחקי בתוך הרחבה אבל החלוץ התקשה להשתלט על הכדור עם החזה. דקה 39, הצהובים מימשו את היתרון האבסולוטי בשביל לכבוש את השער השני. כדור ארוך של גל אלברמן מצא את יואב זיו באגף, המגן העביר בנגיעה לאלירן עטר שלא התבלבל מול השוער וכבש את השני. בתום 45 דקות של כדורגל הצהובים יורדים עם יתרון מבטיח וכדורגל גדול.

שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה כדור חופשי של אלירן עטר מ-26 מטרים חולף בסמוך לקורה. הבעיטה של עטר היוותה גם את אקורד הסיום שלו למשחק ושתי דקות אחר כך החלוץ פינה את מקומו למונס דאבור. הצהובים נחלשו, באר שבע לקחה קצת יותר יוזמה ובדקה ה- 59 איוניר ערך חילוף כפול כשהכניס את האריס מדוניאנין ורוברטו קולאוטי במקום אלי זיזוב וברק יצחקי. דקה חולפת, קהת מעביר כדור לצד ימין, מיכה משתלט על המסירה, מכדרר למרכז ובועט כדור חזק מ- 18 מטרים שנהדף לקרן. בדקה ה- 67 מכבי תל אביב כבשה את השלישי, שוב אחרי מהלך קבוצתי נאה של הצהובים. מונס דאבור קיבל את הכדור באגף השמאלי, התקדם לכיוון האמצע ומסר לדור מיכה שהמשיך בנגיעה לקולאוטי והחלוץ זעזע את הרשת. שתי דקות חולפות, כדור של דוידזה מהאגף השמאלי מוצא את יוסי שבחון לא מכוסה ברחבה והאחרון נוגח לפינת השער של גיא חיימוב. הפועל באר שבע מצמקת את התוצאה ומחזירה את יתרון שני השערים.

דקה 77, כדור חופשי מ-22 מטרים נפסק לזכות מכבי תל אביב אחרי שרוברטו קולאוטי הוכשל בסמוך לרחבה. גל אלברמן סידר את הכדור למדוניאנין, הבוסני בעט כדור לא חזק שנהדף ברשלנות על ידי שוער באר שבע ורוברטו קולאוטי נעץ את הריבאונד ברשת. צמד לרוברטו קולאוטי ו- 4:1 לזכות מכבי תל אביב. עשר הדקות האחרונות היו לפרוטוקול בלבד ושתי דקות אחרי תום הזמן החוקי הצהובים מטיילים בחזרה למקום הראשון בטבלת ליגת העל.