בראון כבש לזכות האורחים כבר אחרי 9 דקות. מיכה השווה בשער אדיר דקה לתום המחצית

שבועים אחרי האכזבה במחזור הפתיחה של האירופה ליג, מכבי תל אביב מארחת לראשונה במגרשה הביתי את דינאמו קייב למשחק במסגרת המחזור השני. הצהובים מגיעים למשחק ללא רפי דהן, סאבו פאביצ'ביץ' ואלירן עטר שנעדרים מסגל הקבוצה בגלל פציעות ומוסא קונאטה שנעדר עקב הרחקה. נוסף על הארבעה מכבי תל אביב חסרה גם את מאמן הקבוצה מוטי איוניר, שלא יוכל לשהות בתחומי המגרש, ובמקומו יעמוד גדי כרמלי על הקווים. מנגד, דינאמו קייב מגיעה למשחק גם היא מעט מאוכזבת ממחזור הפתיחה, אחרי שסיימה בתוצאת תיקו 1:1 במחזור הראשון נגד סטוק סיטי מהפרמייר ליג.

איוניר: "היה משחק מצוין היום, פשוט היה גאווה לעמוד בחוץ ולראות את הקבוצה משחקת כמו שהיא משחקת. אני יכול להגיד אפילו שאני מרגיש מאוכזב מכיוון שזה משחק שהיינו צריכים לנצח אותו, יכולנו לנצח אותו, נראה לאורך כל המשחק הרבה יותר טוב מדינאמו קייב ושלטנו לחלוטין במשחק. לצערי הרב ספגנו שער מוקדם ועוד בדקות בהן שיחקנו עם שלושה בלמים ושלושתם השאירו את החלוץ לבד, אבל באמת שאין טענות היה גאווה גדולה לראות את השחקנים היום".

המשחק יצא לדרך לקול שירה אדירה של 13,835 אוהדים שמילאו כל פינה ריקה באצטדיון בלומפילד. כבר אחרי עשרים שניות עומר ורד העביר כדור למונס דאבור בסמוך לרחבה והאחרון בעט כדור חזק שטס מעל השער. מכבי תל אביב פתחה את המשחק עם הרבה מאד ביטחון, הניעה את הכדור בסבלנות והכתיבה את קצב המשחק. בדקה השישית מתפרצת של מכבי תל אביב עוברת מדור מיכה, דרך עומר ורד ומסתיימת בנגיחה של דאבור בסמוך לקורה. דווקא אז, בהתקפה הראשונה של דינאמו קייב, החלוץ הניגרי אידיה בראון מקבל כדור מאחורי קו ההגנה מגלגל אותו לפינת השער של גיא חיימוב. 1:0 לזכות דינאמו קייב. מכבי תל אביב ניסתה מהר מאד לחזור למשחק ושתי דקות אחרי השער דאבל פאס של מיכה ודאבור נגמר בבעיטה של האחרון למשקוף. עוד שתי דקות חולפות, דאבל פס של קולאוטי ומדוניאנין נגמר בבעיטה של הבוסני מ-25 מטרים שנעצרת בידיים של השוער.

הלחץ הצהוב נמשך, דקה בלבד מהבעיטה של מדוניאנין הבוסני משחרר עוד כדור חזק מ-20 מטרים שחולף מעל המשקוף. המשחק נרגע ואחרי 20 דקות מוס דאבור רואה את הצהוב הראשון במשחק לחובת הצהובים אחרי גלישה לא מוצלחת לרגליים של מגן דינאמו קייב. דקה 22, מונס דאבור הוסיף להיות השחקן הדומיננטי אצל הצהובים כששיחרר בעיטה נוספת מ-18 מטרים שחלפה סנטימטרים מהעמוד, שלוש דקות חולפות ומדוניאנין מספק בעיטה דומה. בדקה ה-27 האורחת ערכה את החילוף הראשון במשחק כשלוקמאן הרונה נכנס במקומו של דניס גרמאש. דקה 28 בעיטה של שבצ'נקו חולפת בסמוך לקורה של חיימוב, מנגד דאבור המשיך להיות הבולט בשורות הצהובים עם ניסיון נוסף מתוך הרחבה שלא צלח. אצל הלבנים כחולים שבצ'נקו המשיך להיות האיש המסוכן ובדקה ה-37 נגח כדור חזק שחלף מעל המשקוף, שתי דקות אחר כך היה זה רוברטו קולאוטי עם הזדמנות דומה. לקראת סיום המחצית הצהובים לקחו יותר יוזמה וחיפשו את השוויון ודקה לתום המחצית דריבל של דור מיכה מסתיים בבעיטה אדירה אל בין חיבורי הקורות. 1:1 בתום 45 דקות של כדורגל.

בפתיחת המחצית השנייה מכבי תל אביב ערכה חילוף ראשון כשמושיקו לוגסי שחזר מפציעה נכנס לשחק במקום גל אלברמן. חמש דקות אחרי שנכנס לוגסי השתלט על כדור שנהדף מהגת האורחים ובעט כדור שטוח ליד הקורה. מכבי תל אביב פתחה את המחצית השנייה בדיוק באותה התלהבות בה היא סיימה את קודמתה בדקה ה-62 רוברטו קולאוטי בעט כדור חזק שלא מצא את המסגרת. בסיום ההתקפה מכבי תל אביב ביצעה את החילוף השני שלה כשברק יצחקי נכנס לשחק במקום מונס דאבור. מכבי תל אביב המשיכה להיות עדיפה אך התקשתה לסכן את השער, בדקה ה-71 הצהובים ערכו את החילוף האחרון כשגיז'רמו ישראלביץ' נכנס לשחק במקום רוברטו פונצ'ץ. בדקה ה-76 ברק יצחקי מוכשל 18 מטרים מהשער, מדוניאנין לוקח את הכדור וסוחטת הצלה נפלאה משובקובסקי.

שתי דקות חולפות, מתפרצת יפיפייה של הצהובים עוברת דרך מיכה, זיו ויצחקי ומסתיימת בבעיטה של לוגסי מעל השער. הצהובים המשיכו בבליץ על שער האורחת, בדקה ה-81 יצחקי השתחרר עם הכדור עמוק בתוך הרחבה אבל שחרר בעיטה שנבלמה בגופו של באטאו. בדקה ה-88 מדוניאנין הכניס כדור נפלא לרוברטו קולאוטי, החלוץ השתחרר לבעיטה וספק הוכשל, יצחקי בעט את הריבאונד אבל הכדור נהדף לקרן. מהצד השני, שבצ'נקו וירמולנקו המשיכו ליזום ניסיונות במתפרצות אבל לא סיכנו את שערו של חיימוב. אחרי שלוש דקות של תוספת זמן שתי הקבוצות נפרדו בתיקו 1:1 ומכבי תל אביב זכתה בנקודה ראשונה במפעל. במחזור הבא ייצאו הצהובים לאנגליה למפגש מול סטוק סיטי החזקה.