אחרי מחצית ראשונה טובה רוברטו פונצ'ץ הורחק ומכבי תל אביב נסוגה לאחור.הצהובים איבדו את המקום הראשון.

ערב המחזור העשירי הצהובים היו חייבים ניצחון בשביל לחזור למקום הראשון בטבלת ליגת העל. אחרי שעה טובה מאד של כדורגל, שופט המשחק מאיר לוי הרחיק את רוברטו פונצ'ץ בהחלטה שנויה במחלוקת ושינה את המשחק. החניכים של איוניר נסוגו לאחור ויכולת טובה של ברק לוי מנעה מהמארחים לכבוש לקראת הסיום. מהצד השני, אלירן עטר ודור מיכה הגיעו למצבים טובים ליד השער של אינוגבה, אבל התקשו להכניע את השוער הניגרי. אחרי עשרה משחקי ליגה הצהובים מסיימים לראשונה משחק ללא שער זכות ומאבדים את המקום הראשון ליריבה העירונית.

מאמן מכבי תל אביב, מוטי איוניר, סיפר בסיום: שיחקנו טוב מאוד, למעט זה שלא הבקענו ויכולנו להבקיע, במיוחד במחצית הראשונה. שלטנו לגמרי במשחק והנענו בצורה טובה. החמצות הן חלק מהמשחק, לא הצלחנו לנצל מצבים טובים לרוע מזלנו. היו צריכים להיות עוד שמונה אדומים ולא לקבוצה שלנו וגם הגיע לנו פנדל אחרי הנגיעה של אביב חדד בידו ברחבה". על ההרחקה של פונצ'ץ הוסיף המאמן: "ההרחקה שינתה את המומנטום ונתנה יתרון לבני יהודה. היו עוד שלושה שחקנים לפני פונצ'ץ, לא הבנתי למה הוא הורחק."

שחקני מכבי תל אביב פתחו את המשחק עם המון התלהבות וכבר בדקה הרביעית דאבל בין עטר למיכה נגמר בנגיחה של דאבור בסמוך לקורה. מהעבר השני, פריצה טובה של עוז ראלי נגמר בכדור רוחב שמורחק מתוך רחבת החמש מרגליו של רוברטו פונצ'ץ. עוד דקה חולפת, מיכה מקבל מורד כדור באגף ימין, הקשר הצעיר מעביר למרכז הרחבה ואלירן עטר משחרר בעיטה שנבלמת בגופו של בלם המארחת. דקה תשיעית, פדרו גלבאן מוצא את דינו אנלובו לבד בתוך רחבת החמש אבל החלוץ נוגח רק ליד הקורה של ברק לוי. הכדור נע מצד לצד ונדמה היה שהולך להתפתח משחק כדורגל מצוין. דקה 17, יואב זיו מכניס כדור מצוין לאלירן עטר, החלוץ מתקשה לשחרר בעיטה אבל הכדור מגיע להאריס מדוניאנין שבועט כדור שנהדף בהגנת בני יהודה. דקה 21, הקצב המסחרר נמשך, ורד מקבל כדור באגף כדור מדור מיכה ומוצא את הראש של קולאוטי, שנוגח לידיים של אינוגבה. שלוש דקות חולפות, כדור חופשי של אלירן עטר מ-17 מטרים נהדף מהידים של אינוגבה. הצהובים לקחו את השליטה במשחק והחלו ללחוץ את בני יהודה בשטח המגרש שלה. דקה 28, עטר מקבל ממיכה כדור בפינת הרחבת, מטעה את המגן ומשחרר מזוית קשה בעיטת שנקלטת בידיים של אינוגבה.

חמש דקות חולפות, אנדלובו רץ חצי מגרש עם יואב זיו, חודר לרחבה וסוחט הצלה גדולה מברק לוי. עשר דקות לתום המחצית, דאבור מעביר לעטר כדור בסמוך לרחבה, החלוץ מטעה את איציק עזוז אבל בועט מעל השער. דקה 36, דאבל פס בין קולאוטי למיכה מסתיים בבעיטה של האחרון מתוך הרחבה לידיים של אינוגבה. שתי דקות למחצית, עטר קיבל כדור ממונס דאבור בפינת הרחבה, הקפיץ ובעט כדור חזק מעל השער.ממש בסמוך למחצית, מדוניאנין הכניס לקולאוטי כדור לבד מול אינוגבה אבל החלוץ בעט כדור חלש שנעצר אצל השוער. עמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה מתפרצת של מכבי תל אביב מסתיימת בבעיטה חזקה של אלירן עטר לרשת החיצונית. למרות מחצית טובה מאד של שחקני מכבי תל אביב, שתי הקבוצות יורדות למחצית ללא שערים.

המחצית השנייה נראתה כמו המשך ישיר לזאת שקדמה לה, כבר אחרי שתי דקות עטר הכניס כדור עומק לקולאוטי, אבל האחרון פספס אותו בסנטימטרים. עוד דקה חולפת, מיכה מקבל את הכדור חודר למרכז הרחבה ובועט כדור שנהדף בידיים של אינוגבה. שתי דקות חולפות, מכבי תל אביב היתה להוטה לכבוש כבר את שער היתרון, אבל דאבור בעט מסף הרחבה מעל השער. עוד דקה חולפת, הפעם זה רוברטו קולאוטי שפספס את המסגרת. השוער הניגרי המשיך לתסכל את שחקני מכבי תל אביב, אחרי שקלט כדור נוסף, הפעם מבעיטה של אלירן עטר. בדקה ה-57 דאבל פס של התקפת בני יהודה חתך את ההגנה של מכבי תל אביב, רוברטו פונצ'ץ מנע מחלוץ הכתומים להגיע לשער וראה את האדום. אחרי שעה של כדורגל מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר ביצע חילוף כפול, כשהכניס את מוסא קונאטה וסאבו פאביצ'ביץ' במקום מונס דאבור ורוברטו קולאוטי. ההרחקה השפיעה מיד על המשחק הקבוצתי של מכבי תל אביב, שהלכה אחורה ונתנה לבני יהודה לקחת את היוזמה. בדקה ה-70 איוניר ערך את החילוף האחרון, כשהכניס את מושיקו לוגסי למרכז המגרש במקום האריס מדוניאנין שהתעייף.

המארחת השתלטה על המשחק, בעוד ששחקני מכבי תל אביב חיפשו את אלירן עטר ומוסא קונאטה בכדורים ארוכים. הכדורים החלו לרוק ברחבת מכבי תל אביב ורק חוסר ריכוז של המארחים שער יתרון לכתומים. שמונה דקות לסיום מתפרצת של בני יהודה הסתיימה בבעיטה חלשה של גלבאן ליד הקורה. בדקה ה-86 מכבי תל אביב זכתה בהזדמנות גדולה לנצח את המשחק, מיכה מסר לעטר וקיבל בחזרה בתוך הרחבה, הקשר התקדם והוציא רוחב שנעצר ברגליים של חדד. דקה חולפת ובני יהודה היע להזדמנות מצוינת, מרינקוביץ' קיבל כדור, חדר לרחבה והוציא רוחב שפספס את בלילי בסנטימטרים. על סף הדקה ה-90 עטר מצא את עצמו חופשי בתוך הרחבה של אינגובה, היטל במגן ושחרר בעיטה שנבלמה בגוף של כהן. הרבה תסכול היה בשני הצדדים לנוכח מספר ההזדמנויות הרב שלא נוצל ואחרי שלוש דקות תוספת זמן, שתי הקבוצות נפרדו בתיקו 0:0.