קפילוטו (12), פלצ'וק (56) ושספוביץ' (83) ניצלו טעויות בהגנה של הצהובים שירדו עד למקום השישי

מכבי תל אביב רשמה הערב הפסד ליגה שני ברציפות ומאזן עגום של ניצחון בודד בששת משחקי הליגה האחרונים. החניכים של איוניר נראו רע מאד לאורך כל תשעים הדקות והתקשו לייצר מצבים מסוכנים בסמוך לשערו של דודו גורש. מנגד, ברק לוי נאלץ לעבוד שעות נוספות, הדף פנדל, הציל שני מצבים של אחד על אחד, אבל ספג שלושה שערים. שבוע לפני הדרבי התל אביבי הצהובים מבקשים רק לשמור על מרחק סביר מהמוליכה בשביל לשמור על סיכוי ממשי להיאבק על תואר האליפות.

המארחים פתחו את המשחק בצורה טובה יותר, הניעו את הכדור בסבלנות ומצאו את הרשת של הצהובים כבר בדקה ה-12. כדור נייח לזכות הפועל עכו הפך לערבוביה ליד קו החמש של ברק לוי וניסו קפילוטו דחק את הכדור מקרוב לרשת. 1-0 לזכות הפועל עכו. גם השער המוקדם לא גרם לשחקני מכבי תל אביב להתעורר ולמעט בעיטה לא מדויקת של מדוניאנין הצהובים מיעטו לסכן את השער של דודו גורש. החניכים של איוניר נראו מבוהלים והירבו לבעוט כדורים ארוכים לאלירן עטר לבד באזור השער של המקומיים. בדקה ה-39 החלה סדרת אירועים דרמטית שלוותה את סיום המחצית הראשונה, אחרי שרוברטו פונצ'ץ ראה את הכרטיס הצהוב אחרי שגלש לרגליים של ניקולאס פלצ'וק במרכז המגרש.

שתי דקות אחר כך, כדור נייח של הפועל עכו נגמר בשריקה של חכמון לעבירה בתוך הרחבה אחרי שפונצ'ץ תפס בחולצתו של גבע ברקאי. הקשר הקרואטי ראה את הצהוב השני והשאיר את הקבוצה של איוניר בעשרה שחקנים ליותר ממחצית שלמה. גיא דיין ניגש לבעוט את הפנדל ושלח כדור חלש שברק לוי הדף לקרן, מכבי תל אביב ניצלת מפיגור של שני שערים בסמוך למחצית. בתוך שלוש דקות של תוספת זמן דאבור הספיק להחמיץ מקרוב וניבאלדו לבעוט כדור מקרי שפגע במשקוף השער, אבל גם הם לא שינו את העובדה שהצהובים ירדו למחצית בפיגורבפתיחת המחצית השנייה איוניר ערך חילוף כפול כשהכניס את מוסא קונאטה ורועי קהת, במקום מונס דאבור והאריס מדוניאנין. שחקני עכו נסוגו מעט לאחור אבל הצהובים עדיין לא יצרו מצבים וחמש דקות מפתיחת המחצית השנייה ברק לוי עצר את פלצ'וק באחד על אחד, אחרי איבוד כדור שלומיאלי של ניבאלדו.

ההגנה הצהובה המשיכה לשחק בחוסר אחריות ובדקה ה-56 זה גם עלה לה בשער של פלצ'וק אחרי הרחקה לא מוצלחת של פאביצ'ביץ'. 2-0 לזכות הפועל עכו. מוטי איוניר ניסה את הקלף האחרון במשחק והכניס למרכז השדה את תום מנשרוב להופעת בכורה בליגה, במקום דור מיכה שלא בלט. שחקני מכבי תל אביב המשיכו להציג משחק חלש מאד שמתבסס בעיקר על כדורים ארוכים לעטר וקונאטה. בדקה ה-83 ההשפלה נמשכה אחרי שסשפוביץ' קיבל כדור מעל כל ההגנה של מכבי תל אביב, חדר לרחבה ושלח את הכדור לפינת השער של ברק לוי. 3-0 לזכות הפועל עכו. שתי דקות חולפות שסשפוביץ' נוגע בכדור רוחב של שבתאי אבל ברק לוי מונע את הרביעי של עכו. שספוביץ' המשיך להיות השחקן הבולט מאז שנכנס ודקה לסיום המשיך כדור קרן של שבתאי מעל השער. אחרי שתי דקות של תוספת זמן הצהובים רושמים הפסד שני ברציפות ומדרדרים בטבלת הליגה.