פאצ'לקה (38) כהן (45) ואבוטבול (92) שמרו על ההגמוניה האדומה. יצחקי (75) רק צימק

שחקני מכבי תל אביב קיוו לשבור הערב את היתרון של האדומים במאזן הדרבים של השנים האחרונות, אבל גם מול עשרה שחקני הפועל תל אביב זה נגמר בהפסד צורב. למרות שליטה יחסית של הצהובים במחצית הראשונה מריו פאצ'לקה הסתנן לרחבת מכבי וכבש את הראשון לזכות האדומים. רגע לפני הירידה למחצית טעות נוספת בהגנה הובילה לשוויון של אלרואי כהן. הצהובים עלו למחצית השניה בשביל להשוות את התוצאה אבל גם שער של ברק יצחקי בדקה ה-75 לא מנע את ההפסד. עמוק בתוספת הזמן שי אבוטבול נעץ את המסמר האחרון במשחק וקבע הפסד ליגה שלישי ברציפות.

המשחק נפתח לעיני פסיפס אנושי של 14,200 צהובים כחולים, פחות יציע 4-5, שמילאו כל כיסא פנוי והפכו את המשחק לביתי מתמיד. הצהובים פתחו את המשחק בסערה והשתלטו על מרכז השדא, כבר בדקה הרביעית עטר השתלט על כדור טועה ברחבה ובעט כדור חזק שנהדף על ידי אדל. הצהובים המשיכו להיות דומיננטים יותר בדקות הפתיחה ובדקה ה-12 בעיטה של רוברטו קולאוטי מ-18 מטרים לא מצאה את המסגרת. בדקה ה-14 גם האדומים הגיעו למשחק עם בעיטה של נוסא איגיבור בסמוך לקורה של ברק לוי. שתי דקות חולפות, עומר ורד מצא את עטר לבד מול אדל, החלוץ עטר כבר עבר את השער ובעט מזוית קשה, אבל ידין הדף את הכדור מקו השער.

האדומים נכנסו לעניינים, בדקה ה-28 ידין התקדם בסמוך לרחבת מכבי תל אביב ובעט כדור חזק שנהדף בתחילה ואז נקלט בידיים של ברק לוי. חמש דקות אחר כך סלאלום של עומר דמארי הגיע לאיגיבור בתוך הרחבה, אבל האחרון בעט לא מדויק מעל השער של לוי. מהצד השני עטר השאיר כדור לקונאטה והחלוץ בעט חזק מ-14 מטרים לידיים של אדל. בדקה ה-38 הפועל תל אביב עלתה ליתרון אחרי שכדור נייח של גורדנה מצא את פצ'אלקה לא מכוסה והאחרון נגח מקרוב לרשת. הצהובים חיפשו את השוויון, שלוש דקות לסיום המחצית כדור חופשי של מדוניאנין מצא את הראש של קולאוטי, אבל הכדור שלו חלף ליד הקורה. בתוך תוספת הזמן, אלרואי כהן מצא את עצמו לא מכוסה ברחבת מכבי, הטעה את ברק לוי ושלח את הכדור בין שלושה שחקני הגנה צהובים אל הרשת. אחרי 45 דקות, מכבי תל אביב יורדת להפסקה בפיגור של 2-0.

בפתיחת המחצית השניה מכבי תל אביב ערכה חילוף כפול, גל אלברמן נכנס במקום רפי דהן ואלי זיזוב נכנס במקום דור מיכה. ארבע דקות מהפתיחה הרמה של זיו מצאה את הראש של קונאטה והחלוץ הצעיר סחט הדיפה מאדל. הצהובים המשיכו ללחוץ עם ניסיו נות של קולאוטי וקונאטה שלא הצליחו לספק בעיטות טובות לשער. בדקה ה-65 הפועל תל אביב נשארה בעשרה שחקנים אחרי שגל שיש הניף אצבע משולשת לקהל של מכבי תל אביב. שחקני הפועל תל אביב העבירו את מרבית הדקות על כר הדשא בניסיון להעביר את הזמן ואכן הזמן שיחק לטובתם. בדקה ה-74 גל אלברמן שנכנס מצוין למשחק ניסה את מזלו מ-22 מטרים, אבל הכדור שלו חלף ליד השער, דקה אחר כך מכבי תל אביב גם מצאה את הרשת של האדומים. כדור ארוך של ברק יצחקי מצא את אלירן עטר בתוך הרחבה, עטר השתלט על הכדור והקשית אותו לברק יצחקי שנגח מול הרשת החשופה.

הצהובים נכנסו לטירוף בעקבות השער, בדקה ה-78 מדוניאנין העביר כדור לעטר בסמוך לרחבה, האחרון השאיר לקולאוטי שבעט כדור חזק שגילח את המשקוף. מנגד, כדור נייח של אביחי ידין מ-25 מטרים סחט הצלה מברק לוי. הלחץ המשיך בדקה ה-86 עם נגיחה טובה של קולאוטי אחרי הרמה של שרן ייני. כל עשרת השחקנים של הפועל תל אביב הסתגרו באזור רחבת השער והדפו את התקפות הצהובים בזאת אחר זאת. בתוך תוספת הזמן, כשאר לצהובים כבר לא היה מה להפסיד וכולם יצאו קדימה, טוטו תמוז ושי אבוטבול כבשו את השלישי וחתמו את תוצאת המשחק.