עטר עם צמד (50, 63) ומיכה בהופעת הבכורה (88) הובילו את מכבי ת"א לניצחון 3-0 על הפועל ר"ג.

מכבי ת"א ניצחה הערב את הפועל רמת גן בתוצאה 3-0 מצמד של אלירן עטר (50, 63) ושער של הקשר הצעיר דור מיכה (87) שכבש בהופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת. המשחק נערך באיצטדיון וינטר שברמת גן לעיני 2450 צופים שראו משחק בשליטה מלאה של הצהובים. לאחר מחצית ראשונה נטולת שערים, בדקה ה-50 דימיטאר ראנגלוב במסירה יפה מצא את עטר שבאחד על אחד לא התבלבל וכבש. לא חלף הרבה זמן, ובדקה ה-63 לאחר פריצה טובה באגף השמאלי דור מיכה מסר כדור טוב לאלירן עטר שהסתובב וכבש את השני שלו במשחק. בדקה -88 הגיע הרגע שדור מיכה חיכה לו. יואב זיו מצא את הקשר הצעיר במסירת רוחב, ומיכה מתוך הרחבה כבש את שער הבכורה שלו בבוגרים ואת השלישי של מכבי.

מוטי איווניר אמר לאחר המשחק: אני מאושר בשביל דור על הבכורה החלומית. שחקני כדורגל מבינים את המשחק וכשרואים שחקן שיודע לשחק הם משלבים אותו. אין כאן עניין של מסר, פשוט ככל שיש תחרות גדולה יותר על ההרכב כך האיכות טובה יותר. זה מה שאני מנסה ליצור. מחלקת הנוער שלנו מלאה בשחקנים מוכשרים, הקבוצה מוליכה את הליגה ואני למדתי כבר מזמן שמי שמשחק טוב ומי שרוצה לשחק, מגיע לו. יהיו עוד בדרך. זה לא עניין של צרות של עשירים, רק של שחקנים שמוכיחים את עצמם באימונים ומראים התלהבות. אני לא זוכר שחקן שמבקיע בבכורה שלו במכבי. זאת הדרך שלנו. אין סיבה לשחקני ההרכב להיות מתוסכלים, אלא רק להוכיח את עצמם יותר". 

דור מיכה, כוכב הערב, אמר לאחר המשחק: "כל מה שחלמתי עליו פתאום התגשם. היה לי חשוב להחזיר למוטי על האמון שהוא נתן בי. לא חשבתי שאהיה בסגל. השבוע מוטי אמר לי שהוא רוצה לשלב שחקנים צעירים. אני אחד מהם ואני שמח על זה. יש התרגשות גדולה להיות בפעם הראשונה בסגל. אני במכבי מגיל 8. הכרתי את מוטי מהתקופה בנבחרת. נתתי לכל השחקנים כבוד והם קיבלו אותי בצורה יפה. האריס מדוניאנין ניסה להרים אותי. חלמתי על שער בהופעת הבכורה ואני שמח שזה קרה. עם זאת, זה רק משחק ראשון והדרך ארוכה ויש לי מה עוד להוכיח". בפתיחת המחזור מכבי ת"א ניצבה במקום השלישי עם 42 נק'. מעליה היו הפועל ת"א עם 46 נק' ומכבי חיפה עם 48 נק'. הצהובים הצליחו לאסוף את שלושת הנקודות ולהשאר במירוץ הצמרת. 

מכבי ת"א הגיעה למשחק לאחר 1-1 בדרבי התל אביבי שנערך ביום ראשון האחרון. את השער לזכות הצהובים כבש ראנגלוב שפתח גם היום בהרכב. הפועל ר"ג הגיעה לאחר הפסד 2-0 למכבי נתניה. מחצית ראשונה: המשחק נפתח לעיני 2450 צופים באיצטדיון וינטר. כבר בדקה ה-3 הפועל ר"ג הגיעה להזדמנות הראשונה, כשציון צמח עבר שני שחקנים ובעט כדור מסוכן למסגרת, אך שטראובר הדף לקרן. בדקה ה-5 הגיע המצב הראשון למכבי- דור מיכה בעט טוב, הכדור נהדף בהגנה עד ראנגלוב שבעט מרחוק החוצה. הצהובים המשיכו ללחוץ ובדקה ה-7 הכדור הגיע לעטר לאחר בעיטת קרן, והוא מ-17 מטרים ניסה לסובב אך ארקין במקום. בדקה ה-15 לאחר דאבל פס נהדר עם עטר, סבן ניסה להגביה אך הכדור יצא החוצה. עד סיום המחצית לא נרשמו מצבים ממשיים לשתי הקבוצות.

מחצית שניה: כבר 5 דקות לאחר פתיחת המחצית השניה מכבי הצליחה לכבוש. בדקה ה-50 ראנגלוב מסר כדור נהדר לעטר שמול השוער לא התבלבל ושם את הראשון למכבי. 1-0 למכבי ת"א. לאחר השער הגיעה הפועל ר"ג למצב מסוכן- בדקה ה-52 לירון דיאמנט בעט כדור מסוכן אך שטראובר הדף לקרן בהצלה טובה. בדקה ה-63 הגיע השני של מכבי. דור מיכה קיבל את הכדור באגף שמאל, ניער מעליו את המגנים ומסר כדור טוב לעטר שהסתובב וכבש עם בעיטה חזקה. 2-0 למכבי ת"א. בדקה ה-88 הגיע שער הבכורה של דור מיכה בבוגרים. יואב זיו מסר כדור רוחב ודור מיכה עם בעיטה טובה כבש מכ-11 מטרים. 3-0 מצוין למכבי ת"א. המחצית השניה נגמרה לאחר 4 דקות תוספת זמן והצהובים אוספים עוד 3 נקודות חשובות בדרך לצמרת.