מכבי ת"א חזרה מקרית שמונה עם הפסד כואב, 4-0

מכבי ת"א התארחה הערב אצל עירוני קרית שמונה למשחק במסגרת המחזור ה-26 של ליגת העל. משחק שהתחיל עם תקוות גדולות של חזרה למסלול הנצחונות, הסתיים באכזבה גדולה ובהפסד כואב כאשר קריית שמונה הרשיתה ארבע פעמים לרשת של שטראובר ושלטה במשחק ללא עוררין. ברק בדש נגח את הראשון לרשת בדקה ה-26 לאחר הגבהה של אורי שטרית המושאל ממכבי ת"א. עמאשה כבש את השני בדקה ה-40 לאחר שבירת מלכודת הנבדל של מכבי. רוצ'ט סיים את המחצית הראשונה כשניצל השמטה מיותרת של שטראובר ושם את הכדור ברשת. קרית שמונה שלטה גם במחצית השניה, ובתוך תוספת הזמן (92) כבש יניב לביא את הרביעי בבעיטה חופשית, וקבע את תוצאת המשחק. מכבי ת"א נשארה במקום השלישי עם 49 נקודות. קרית שמונה התקרבה אליה במקום הרביעי עם 44 נק'. בצמרת הטבלה ניצבות הפועל ת"א, שניצחה מוקדם יותר השבת את בני סכנין, עם 58 נקודות ומכבי חיפה עם 57 נקודות. 

מוטי איווניר אמר לאחר המשחק: "קשה להסביר את ההתפרקות הזאת. ממש התפרקנו וזה עלה לנו במחיר של הפסד כואב. אין הרבה מה להגיד מעבר לזה. אנחנו צריכים לחשוב איך להגיע לפלייאוף העליון עם כמה שיותר נקודות ולא על אליפות. כמו כל קבוצה, גם מכבי צריכה לדעת להרים את הראש אחרי תבוסה כזאת". המאמן הוסיף: "זה לא נעים, אבל אני לא חושב שיש מקום להאשים שחקן אחד או שניים. היו טעויות שלא צריכות לקרות לחלק מהשחקנים. צריך ביום ראשון להרים את הראש ולהמשיך הלאה. איבדנו שלוש נקודות יקרות. נצטרך לנצח בשבוע הבא. אם הדברים היו הולכים טוב אז לא הייתי מגיע. זה יום מאכזב וכואב, אבל מי שמתעסק בכדורגל יודע שיש ימים קשים כאלה. צריך לדעת להתמודד גם עם הצלחה וגם עם כישלון". 

הצהובים הגיעו למשחק לאחר תיקו 2-2 מאכזב במחזור הקודם נגד הפועל עכו, כשאת שער השוויון ספגו כזכור בתוספת הזמן של המשחק. עירוני ק"ש הגיעה למשחק לאחר תיקו 1-1 עם מכבי נתניה. מוטי איווניר ערך שינוי בודד בהרכב הפותח ממשחק הליגה הקודם. דימיטאר ראנגלוב הפצוע לא נכלל בסגל ובמקומו פתח המגן השמאלי הצעיר אורי כהן בשבילו היתה זו הופעת הבכורה. יואב זיו הוסט מעמדתו הקבועה בהגנה אל הקישור. המחצית הראשונה נפתחה לעיני אצטדיון שאוכלס בכ-4000 צופים, אצטדיון כמעט מלא בקרית שמונה. בדקה הרביעית בדש ביצע עבירה על שטראובר אך השופט אלי חכמון לא שלף את הכרטיס. בדקה השיישת הזדמנות טובה כבר בפתיחה למכבי תל אביב, כאשר אורי כהן בהופעת הבכורה נגח כדור קרן של מדוניאנין, למזלה של קרית שמונה עדי אלישע הציל מקו השער. בדקה העשירית ספג סידיבה כרטיס צהוב על מספר מילים מיותרות לעברו של חכמון.

בדקה ה-19 עוד הזדמנות מעולה לתל אביב הסתיימה בהחמצה של מדוניאנין ממרחק של 10 מטרים מהשער. מנגד, בדקה ה-26 עקצה קריית שמונה, כאשר הגבהה של אקס מכבי אורי שטרית משמאל, מצאה את ברק בדש שנגח והכניע את שטראובר. 0-1 למארחים. בדקה ה-39 קלמי סבן החליף את פאביצ'ביץ' שנפצע. בדקה ה-40 עמאשה מצא את עצמו לבד מול שטראובר כדי להקפיץ לרשת ולקבוע 0-2 לקריית שמונה. בדקה ה-42 שוב הגיע עמאשה לבדו מול שטראובר, אך הפעם שטראובר הצליח להציל. בדקה ה-43 ספג שטרית את הכרטיס הצהוב. בדקה ה-45 השמטה של שטראובר אפשרה לרוצ'ט לכבוש את השלישי ולקבוע את תוצאת המחצית, 0-3 לקריית שמונה. אלירן עטר עוד הספיק לספוג את הכרטיס הצהוב לפני השריקה לסיום המחצית הראשונה.

המחצית השנייה נפתחה בקריית שמונה, יובל אבידור נכנס במכבי תל אביב במקומו של מדוניאנין. בדקה ה-48 הזדמנות נוספת לקריית שמונה, אך בדש לא הגיע טוב לכדור. בדקה ה-52 הכשיל עמאשה את סידיבה וקיבל כרטיס צהוב. בדקה ה-56 הכניס איווניר את שרן ייני במקומו של אלירן ג'ורג', כאשר יואב זיו חזר לעמדה המקורית שלו בהגנה. בדקה ה-60 הזדמנות נוספת לקריית שמונה, רוצ'ט עבר את סבן והגביה לנג'ובו, אך האחרון לא הצליח לכבוש. בדקה ה-67 חדירה טובה של עטר לרחבה, הזדמנות לצהובים אך בוזגלו בועט ליד הקורה של חיימוב. בדקה ה-70 צהוב לגיא חיימוב על בזבוזי זמן. בדקה ה-77 אופיר חמו החליף בקרית שמונה את עמאשה. בדקה ה-80 חילוף נוספת בקריית שמונה כאשר אבוסידריס החליף את בדש. בדקה ה-83 עוד הזדמנות לקריית שמונה, קו הנבדל נשבר, אך סבן הצליח להרחיק. בדקה ה-84 חילוף אחרון בקריית שמונה כאשר רוצ'ט הוחלף על ידי צדק. בדקה ה-89 כרטיס צהוב גם לאבי סטרול. בדקה ה-92, בתוך תוספת הזמן, יניב לביא בכדור חופשי בעט לפינה העליונה, שטראובר נכנע, קריית שמונה מנצחת 0-4.