הצהובים כבר הריחו 3 נקודות ראשונות אחרי חמישה מחזורים אבל פנדל של סבע בתוספת הזמן חילק את הנקודות

אחרי חמישה משחקי ליגה עקרים ועם שער בודד בכל אותה תקופה, שחקני מכבי תל אביב כבר הריחו את ריחו המשכר של הניצחון. עשר דקות לתום המשחק רועי קהת כבש בבעיטה מרחוק והעניק לצהובים את היתרון שהגיע לה. אבל עמוק בתוספת הזמן פנדל מפוקפק של סבע, אחרי ספק נגיעת יד של ייני ברחבה, קבע את תוצאת המשחק. הצהובים החליפו מאמן על הקוים והעתיקו את המגרש הביתי לירושלים, אבל גם השבת הניצחון עדיין לא הגיע. רצף ההפסדים בשילוב עם הקור הירושלמי לא עשו טוב לאוהדי מכבי תל אביב שחלקם ויתרו על המשחק ונשארו להתחמם בבית. 4,786 האוהדים שכן הגיעו קיבלו הזדמנות ראשונה לקפוץ ולהתחמם בדקה ה-19 אך לצערם יצחקי החמיץ הזדמנות טובה בתוך הרחבה לאחר מסירת עומק מישראלביץ'. שחקני מכבי תל אביב החזיקו בכדור מרבית מהזמן וניסו למצוא פרצות בהגנת נתניה.

הפעם הבאה שהצהובים יצרו משהו בתוך הרחבה הייתה בדקה ה-29 כאשר אלירן עטר פרץ טוב אך הכדור נלקח ממנו ברגע האחרון. את האירוע אגב, עטר סיים בשלטי הפרסומת אך התאושש מהר. שחקני מכבי ניסו את מזלם גם בכדורים נייחים ולאחר שתי קרנות מסוכנות קולאוטי נגח החוצה מקו החמש ודקה לאחר מכן יצחקי יצר לעצמו מצב קורץ אך בעט גבוה מעל השער בדקה ה43. בשניות האחרונות של המחצית המצב הכי טוב של מכבי נמנע כאשר יצחקי וישראלביץ' התנגשו אחד בשני בתוך הרחבה, עטר המשיך אך בעט חלש החוצה.

ניר לוין עשה שינוי במחצית כאשר הכניס את מוסא קונאטה במקום רוברטו קולאוטי. הסנגלי הצעיר היה קרוב להגיע לכדור רוחב מסוכן מעט לאחר המחצית ובדקה ה-55 קיבל מסירה טובה מברק יצחקי ובעט חזק ושטוח, אמיר אדרי הדף לקרן. הצהובים המשיכו במצב הרוח ההתקפי במחצית השנייה ושתי דקות לאחר מכן ישראלביץ' קיבל עוד מסירה טובה מיצחקי חופשי מול השער אך ניסה למסור לקונאטה והכדור נהדף. דווקא אז, נעצר במשהו המומנטום של מכבי תל אביב שלא הצליחה לייצר עוד מצבים בדקות שלאחר מכן. ניר לוין ניסה לרענן את השורות ועשה את חילוף המשחקבדקה ה-65 כאשר הכניס את רועי קהת במקום מושיקו לוגסי. כעבור רבע שעה בדקה ה-80 קהת הגיע לכדור שנהדף מהגנת נתניה על סף הרחבה וכבש בבעיטה שטוחה ומדויקת את שערו השני העונה בליגה והקפיץ את האוהדים הצהובים ביציע.

משחק שהתנהל בצורה די רגועה קיבל תפנית דרמטית וכעבור שלוש דקות שחקני נתניה כמעט והשוו את התוצאה אך ברק לוי הדף בעיטה מסוכנת של בן בנימין. שחקניו של ראובן עטר לחצו ומנגד, הצהובים של ניר לוין יצאו למתפרצות שבאחת מהם בדקה ה-89 עטר סידר לעצמו הזדמנות מצוינת מול אדרי שהדף בצורה טובה. האירועים בעשר הדקות האחרונות עלו בכמותם על אלה של כל המשחק והדרמה נמשכה גם בתוספת הזמן. בעיטה מתוך הרחבה של אחד משחקני נתניה נהדפה על ידי שירן ייני שלטענת השופט השתמש בידו. סבע כבש את הפנדל והשווה בצורה כואבת עבור שחקני מכבי תל אביב שמחו בפני השופט בסיום המשחק על החלטתו.

הצהובים סגרו משחק שישי בלי ניצחון ועם שתי נקודות בלבד מתוך שמונה עשרה אפשרויות בחודשיים האחרונים. ביום שני תמריא הקבוצה בטיסה ישירה לקייב לקראת ההתמודדות במסגרת המחזור האחרון של האירופה ליג. בשבת הבאה יחזרו הצהובים לאצטדיון בלומפילד ויארחו את הפועל פתח תקווה במסגרת המחזור הראשון של הסיבוב השני.