הצהובים שמרו על המקום הראשון בתום שלושה מחזורים. ניבאלדו דחק מקרוב אחרי 10 דקות, קונאטה הכפיל בתוספת הזמן

ביציע הכבוד של אצטדיון הברפלד ניסה ראש עיריית ראשון לציון להיזכר מתי בפעם האחרונה האצטדיון בעיר היין היה כל כך צבעוני. קרוב ל-6000 אוהדים, רובם בחולצות צהובות, הגיעו למשחק הפתיחה של המחזור השלישי בין שתי המובילות. למרות העניין הרב סביב המשחק באיסטנבול, במכבי תל אביב ביקשו לשים את המסגרת האירופית בצד ולהתרכז אך ורק במפגש המסקרן מול ראשון לציון. רגע לפני גוטי, קוורסמה והוגו אלמיידה חיכו לחניכים של מוטי איוניר אסי בלדוט, גל ספיר ודיוויד גומז, ובתום תשעים דקות של משחק הצהובים ניצחו 2:0 משערים של ניבאלדו וקונאטה, שמרו על המאזן המושלם והתבססו במקום הראשון.

מאמן הקבוצה, מוטי איוניר, ניסה להסביר את היכולת הפושרת: "בחצי הראשון לא שיחקנו טוב לדעתי למרות שדי שלטנו במשחק, לא שיחקנו מספיק טוב, לא יצרנו הזדמנויות למרות שגם בחצי הראשון יכולנו לעשות את השני בכמה הזדמנויות. לפעמים משלמים על דברים כאלה ביוקר, היום למזלנו זה לא עלה לנו באיזה שער שוויון מקרי, כי ראשון לא הגיע לשער שלנו, אבל כשמובילים 1:0 ולא מנצלים את הפאס האחרון זה הופך את המשחק לקשה".

כבר אחרי שתי דקות של כדורגל הצהובים, שעלו לשחק בכחול כהה, הגיעו להזדמנות הראשונה, דאבל פס מוצלח של ורד ויצחקי מצא את האחרון חופשי ברחבה אבל הבעיטה שלו חלפה סמוך לקורה. למרות פתיחה עייפה, הצהובים מצאו את הרשת כבר אחרי עשר דקות. שוער הפועל ראשון לציון אוהד כהן השמיט כדור קרן של לוגסי וניבאלדו דחק מקרוב אל הרשת החשופה. 1:0 לזכות מכבי תל אביב. גם אחרי השער הראשון המשחק המשיך להתנהל בעצלתיים והאירוע הכי דרמטי בעשר הדקות שחלפו מהשער זה כרטיס צהוב לרפי דהן בדקה ה-20. בדקה ה-29 ראשון לציון הגיע להזדמנות ראשונה כשסינדו דוסו נגח כדור קרן ליד הקורה של ברק לוי. דקה חולפת, דיוויד גומז משתלט על כדור טועה של לוגסי, חודר לרחבה ובועט כדור חלש ליד הקורה. דקה 31, ראשון לציון ממשיכה לנסות לייצר מצבים ניבאלדו מכשיל את דוסו סמוך לקרן ורואה את הצהוב.

הצהובים המשיכו להציג כדורגל פושר ומיעטו לייצר מצבים מסוכנים, פאביצ'ביץ' וניבאלדו איבדו המון כדורים והמשחק של מכבי איבד מעט מהסדר שמאפיין אותו. חמש דקות לתום המחצית הראשונה דהן מקפיץ כדור ליצחקי מעל קו ההגנה, החלוץ מטעה את המגן ובועט כדור שנהדף על ידי השוער פעם אחת ויוצא לקרן אחרי הדיפה נוספת. מהצד השני הכתומים יצאו קצת יותר קדימה אבל לא הצליחו לאיים ממשית על ברק לוי. בתוך תוספת הזמן לוגסי שלח את עטר בכדור ארוך, החלוץ ניסה להקפיץ מעל השוער אבל נעצר והורד למחצית באלונקה. בתום דקה אחת של תוספת זמן ועוד 45 דקות של כדורגל פושר, השופט משה בוחבוט הוריד את שתי הקבוצות למחצית

בפתיחת המחצית השנייה מכבי תל אביב ערכה חילוף כפול, כשמונס דאבור ושרן ייני נכנסו במקומם של עומר ורד ואלירן עטר שנפצע בסמוך להפסקה. כבר בדקה הראשונה לוגסי שלח כדור חזק שננעץ רק ברשת החיצונית של אוהד כהן. שתי דקות חולפות וגם ראשון לציון מגיעה להזדמנות הראשונה במחצית כשכדור של גומז מ-14 מטרים נעצר בידיים של ברק לוי. דקה 52, יצחקי מוצא את מונס דאבור לבדו מול אוהד כהן, החלוץ הצעיר בועט כדור חזק שנעצר בגופו של השוער, משתלט על הריבאונד ובועט כדור נוסף שנהדף לקרן. שתי דקות חולפות, ייני מעביר כדור למיכה בפינת הרחבה, מיכה מתקדם עד הקו מוציא כדור לברק יצחקי שבועט בנגיעה לרשת החיצונית.

אולי אלו היו החילופים או שמא מזג האויר שהשתפר אבל המחצית השנייה הפכה קצבית יותר וההתקפות נעו מצד לצד. בדקה ה-59 גם סאבו פאביצ'ביץ' מצטרף לרשימת המוצהבים של מכבי תל אביב, אחרי שהוא בולם התקפה מתפרצת של הכתומים. ארבע דקות אחר כך ביצע איוניר את החילוף האחרון שלו, כשהכניס לכר הדשא את האריס מדוניאנין במקום הקפטן ברק יצחקי. כבר בנגיעה הראשונה מדוניאנין מוצא את לוגסי במרכז המגרש, לוגסי הכניס כדור עומק למוסא קונאטה, אבל האחרון השתהה עם הכדור ופספס הזדמנות מצוינת.

המשחק המשיך להיות קצבי להיות קצבי וההתקפות נעו מצד לצד, בדקה ה-68 כדור ארוך של פאביצ'ביץ' מצא את קונאטה לבד מול השוער אבל החלוץ הסנגלי פספס עוד הזדמנות לכבוש שער שלישי בשלושה משחקים. מכבי תל אביב לא הציגה את הנעת הכדור האופיינית לה ומרבית ההתקפות נוצרו באמצעות כדורים ארוכים למונס דאבור ולמוסא קונאטה. ברבע השעה האחרונה היו אלה שחקני ראשון לציון ששלטו במשחק ודווקא מכבי תל אביב היתה זאת שהתבססה על מתפרצות. נדמה היה שהשער יכול ליפול לכל אחד מהשערים, בדקה ה-84 מונס דאבור במהלך יחיד בחר להתחכם ולהקפיץ מעל השוער במקום לנעוץ את השני ברשת.

שופט המשחק משה בוחבוט הוסיף חמש דקות וממש בדקה ה-90 הספיק לשלוף לצ'קול כרטיס צהוב בעקבות חילופי דחיפות בין שחקני שתי הקבוצות. שש דקות בתוך תוספת הזמן, משה לוגסי הקפיץ כדור לקונאטה מעל קו ההגנה, החלוץ שעט את כל הדרך לתוך הרחבה וגלגל את הכדור בין הרגליים של השוער. בסיום, מכבי תל אביב מנצחת משחק שלישי ברציפות ומתבססת במקום הראשון בטבלה כבר אחרי שלושה מחזורים.