קולאוטי העלה את הצהובים ליתרון לפני ששלומי אזולאי (57) ואחמד עבד (78) השלימו את המהפך

מכבי תל אביב הצפינה עד לקרית שמונה בשביל לספוג את הפסדה השני לעונת המשחקים הנוכחית. החניכים של מוטי איוניר הורידו הילוך אחרי שער יתרון של רוברטו קולאוטי בדקה ה-21 ואיבדו את המשחק לקרית שמונה. ארבעים וחמש הדקות האחרונות היו כל כולם של קרית שמונה, הצהובים נראו אבודים, התקשו להניע את הכדור ולא יצרו מצבים מסוכנים. קרית שמונה ניצלה את היתרון במרכז השדה והפכה את התוצאה משערים של אזולאי (57) ועבד (78). ביום שלישי תצא מכבי תל אביב לאנגליה כדי להתארח אצל סטוק סיטי, במסגרת המחזור השלישי של הליגה האירופית.

מאמן הקבוצה, מוטי איוניר, התבטא בסיום: "אני חושב שהיו שתי מחציות שונות לחלוטין, מחצית ראשונה טובה מאד שלנו עם שליטה מוחלטת ושער ומחצית שנייה רעה מאד שלנו וטוב מאד של קרית שמונה, שבסופו של דבר עלה לנו בהפסד. מכבי תל אביב בונה השנה משהו, הולכת לדרך מסוימת, משחקת עם הרבה מאד שחקנים צעירים ואחרי פתיחת עונה מצוינת מבחינתינו, אין ספק שלא קל לנו ולשחקנים יש עליות וירידות".

פתיחת המשחק לוותה בהרבה מאד עבירות, שתי הקבוצות צופפו את מרכז השדה והתקשו לפתח משחק צירופים. הניסיון הראשון במשחק הגיע רק בדקה התשיעית כשקונאטה בעט מ-20 מטרים כדור שחלף מעל המשקוף. הצהובים הניעו כדור בסבלנות וחיפשו את הפירצות בהגנה הצפופה של המקומיים. בדקה ה-21 הסבלנות של מכבי תל אביב נשאה פרי, דור מיכה קיבל את הכדור ליד דגל הקרן, הטעה את המגן והגביה כדור מדויק שמצא את הראש של רוברטו קולאוטי. 1:0 לזכות מכבי תל אביב. שחקני קרית שמונה התעוררו לאחר השער של קולאוטי ובדקה ה-25 שמעון אבוחצירה בעט כדור חזק שגילח את המשקוף של חיימוב. הצהובים יצאו קדימה, קונאטה קיבל מישראלביץ' כדור בתוך הרחבה ובעט כדור חלש שנעצר בידיים של עמוס. אחרי חצי שעה של כדורגל ניבאלדו סימן לספסל שהוא לא יכול להמשיך בגלל פציעה וגל אלברמן נכנס במקומו.

מכבי תל אביב המשיכה לייצר לחץ על מובילי הכדור של קרית שמונה ולספק בעיטות מרחוק. בדקה ה-37 קרית שמונה שפשפה בפעם השניים את משקוף השער של חיימוב עם בעיטה של גבאי מ-22 מטרים. חיים יעקב הוסיף שלוש דקות תוספת זמן, במהלכן דור מיכה ועומר ורד ראו כרטיס הצהוב, ובסופן שתי הקבוצות ירדו למחצית. עירוני קרית שמונה פתחה את המחצית השנייה בסערה וכבר בדקה הראשונה אבוחצירה בעט מתוך הרחבה כדור לא מדויק שיצא החוצה. אבוחצירה המשיך להיות המסוכן בשורות המארחים ובדקה החמיץ לבד מול השוער אחרי שקיבל את הכדור מאחורי קו ההגנה. דקה בלבד חולפת, גזל מכניס כדור לאבוחצירה שסוחט הצלה מגיא חיימוב. מהעבר השני ישראלביץ' השתלט על כדור טועה ובעט מ-18 מעל השער של דני עמוס. בדקה ה-57 הלחץ של קרית שמונה הוליד את השוויון. אבוחצירה הוריד עם החזה כדור לשלומי אזולאי שלא התבלבל מול חיימוב וגלגל את הכדור לרשת.

החניכים של איוניר התחילו לצאת קדימה ובדקה ה-62 מיכה בעט כדור חלש מקצה הרחבה, שנעצר בידיים של דני עמוס. עשר דקות חולפות, זיו משתלט על כדור במרכז המגרש, רץ את כל הדרך לתוך הרחבה, מטעה את המגן ובועט לידיים של דני עמוס. מהעבר השני, אבוחצירה כבר חלף על פני חיימוב אבל ניפק בעיטה לא מדויקת שפגעה בפונצ'ץ ויצאה לקרן. הצהובים איבדו את השליטה במגרש ובדקה ה-78 קרית שמונה הצליחה לבצע את המהפך. אבוחצירה קיבל את הכדור מאחורי קו ההגנה, התקדם לבדו מול חיימוב ומסר את הכדור לעבד שמול שער ריק כבש את השני. קרית שמונה המשיכה להיות עדיפה ואזולאי, אלישע וגזל החמיצו ממצבים קורצים את ההזדמנות לחתום את המשחק. מנגד, הצהובים התקשו לחבר מסירות ולא יצרו אף מצב מסוכן ליד השער של עירוני קרית שמונה. על סף סיום תשעים הדקות עימות בין יואב זיו לעדי אלישע הוליד צהוב שני לשחקן קרית שמונה. בתום שתי דקות של תוספת זמן הצהובים סופגים את ההפסד השני לעונה הנוכחית.