כדור אחד מהראש של ברק יצחקי שחרר הרבה לחץ אצל הצהובים וקבע ניצחון ראשון אחרי שישה מחזורים

הרבה אויר השתחרר מהריאות של 7766 אוהדי מכבי תל אביב שהגיעו הערב לאצטדיון בלומפילד אחרי שישה מחזורים מאכזבים. צהלות ה"יש" בתום תוספת הזמן לא נשמעו ביציעי בלומפילד מהמחזור התשיעי, אז גברה מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה 1-0 קטן. הערב הספיקו לצהובים עשר דקות בשביל לקבוע בדיוק את אותה תוצאה אחרי נגיחה מדויקת של ברק יצחקי מקרוב. בשבוע הבא יצאו החניכים של ניר לוין למשחק חוץ קשה באשדוד מול הקבוצה הנמרצת של ג'קי בן זקן ויוסי מזרחי וביכולת של המחצית השנייה זה עלול שלא להספיק.

כבר אחרי שלושים שניות התקפה מסודרת של מכבי תל אביב הסתיימה עם בעיטה של ברק יצחקי לידיים של אוסטין אג'ידה. מנגד, כדור ארוך של אנדרי קלדיירה מצא את דומיניק וואסי ברחבה, אבל החלוץ בעט מזווית קשה לידיים של ברק לוי. שחקני מכבי תל אביב ניצלו את המרחקים הגדולים בהגנת הפועל פתח תקווה בשביל לאיים על השער ובדקה התשיעית יצחקי ניסה את מזלו פעם נוספת בבעיטה מחוץ לרחבה. דקה חולפת, ומה שלא הלך פעמיים עם הרגל, הלך לברק יצחקי עם הראש אחרי נגיחה מדויקת להרמה של יואב זיו. 1-0 לזכות מכבי תל אביב.

מכבי תל אביב המשיכה להיות דומיננטית ולנצל את החולשה של שחקני האורחת, בדקה ה-19 כדור רוחב של קלמי סבן מצא את גל אלברמן שגילח את המשקוף בבעיטה מחוץ לרחבה. שתי דקות חולפות, שוב קלמי סבן מעביר רוחב למרכז הרחבה אבל הכדור לא מתלבש לאלירן עטר. קלמי סבן המשיך להיות פעלתן והפעם מצא את מוסא קונאטה שהתמהמה עם הכדור ובעט חלש אל מחוץ למסגרתהצהובים תקפו בחמת זעם את שער האורחת ובדה ה-26 עטר סחט הצלה מאג'ידה אחרי מבצע קבוצתי משובח. דקה 38, העתק של ההזדמנות הקודמת, שוב עטר קיבל כדור בנגיעה מיצחקי אחרי מהלך קבוצתי, ושוב אג'ידה היה במקום. ארבע דקות לתום המחצית הראשונה גיז'רמו ישראלביץ' סימן לספסל שהוא לא יכול להמשיך ורועי קהת נכנס במקומו. אחרי שתי דקות של תוספת זמן, המחצית הראשונה מסתיימת עם יתרון מינורי של 1-0.

דווקא האורחת פתחה טוב יותר את המחצית השנייה וכבר אחרי שתי דקות יגאל אנטבי בחן את ברק לוי מפינת הרחבה. מהעבר השני, כדור חופשי של ברק יצחקי מצא את הראש של גל אלברמן, אבל האחרון נגח גבוה מעל השער. בדקה ה-57 הגיעה ההחמצה של המשחק, קהת העביר כדור ליואב זיו בכנף, המגן הגביה בנגיעה ועטר מול שער חשוף החליק את הכדור ליצחקי שבעט מזוית קשה. דקה חולפת, עטר נשלח לשטח היריב, השתלט על הכדור מול שני שחקני הגנה והעביר אחורה ליצחקי שסחט הדיפה מאג'ידה. מהעבר השני, דומיניק וואסי מצא את עצמו לא מכוסה ברחבת החמש, אבל נגח בצורה לא מדויקת.

האורחת הוסיפה להיות עדיפה במחצית השניה אך התקשתה לאיים על השער של ברק לוי, מנגד הצהובים נסוגו לאחור וחיפשו את עטר הבודד בחוד. בדקה ה-81 הצהובים הגיעו להזדמנות טובה לגמור את המשחק אחרי שקהת הכניס את עטר ברחבה, אבל החלוץ בעט מעל השער במקום לפרגן לקהת הלא מכוסה. למרות הדומיננטיות של האורחים שחקני מכבי תל אביב המשיכו להיות אלו שמייצרים את המצבים. בדקה ה-87 אלברמן ניסה את מזלו מ-16 מטרים אבל הכדור נקלט אצל אג'ידה. עמוק בתוספת הזמן קהת עוד הספיק לגלגל את הכדור לקורה ובתום ארבע דקות, הצהובים אוספים שלוש נקודות ראשונות אחרי שישה מחזורים ומשחררים הרבה אויר מהריאות.