רבע שעה הספיקה לצהובים לפרק את האורחת מסכנין, דאבור עם צמד, יצחקי, ייני ועטר השתתפו בחגיגה

אף אחד לא יכול היה לחזות את תרחיש המשחק בו אירחה מכבי תל אביב את קבוצת בני סח'נין במסגרת המחזור השני של הפלייאוף, מחזור מספר 32. הצהובים זכו לרשום בפעם הראשונה העונה ניצחון בית שלישי ברציפות וגם עשו זאת בסטייל כאשר עוד דבר שלא קרה קודם לכן העונה הוא חמישה שערים במשחק ליגה של מכבי תל אביב שרשמה ניצחון 2-5 משכנע מאוד. הצהובים התפוצצו על האורחים מסח'נין כאשר הנזק נעשה בשש עשרה הדקות המסיימות של המחצית הראשונה בהן הבקיעו שחקני מכבי תל אביב את כל חמשת השערים. רבע שעה בהחלט מטורפת של מכבי תל אביב שכל דבר שעשתה במגרש הצליח לה כאשר יצחקי, דאבור, עטר וייני היו המבקיעים לזכות הצהובים.

לפני שהסערה החלה ומבול השערים הגיע, המשחק החל בצורה מאוד לא מסודרת ולא מדויקת ושתי הקבוצות לא הצליחו לחבר מסירות רצופות שיקדמו אותם לעבר השער. גם כאשר התקרבו שחקני מכבי תל אביב לשער סח'נין ההגנה האורחת הסתדרה עם ניסיונות אלו. החניכים של ניר לוין הגיעו למשחק הזה כאשר הם בחיפוש אחר ניצחון ראשון בפלייאוף שיצור רצף של שלושה ניצחונות בית רצופים, דבר שלא קרה עדיין העונה. בדקה ה-29, לאחר שלא קרה שום דבר משמעותי במשחק עד לאותו רגע הגיעו שתי התקפות טובות של מכבי תל אביב שהביאו גם תוצרת ראשונה. תחילה, דור מיכה מצא במסירת עומק חכמה את גל אלברמן שהמשיך בנגיעה לכיוון השער אך שוער בני סח'נין מחמוד קנדיל הצליח להדוף. מיד אחר כך, בהמשך של אותה התקפה הצליחו שחקני מכבי תל אביב לחבר עוד מהלך מסירות יפה בתוך הרחבה בסיומו בעט דור מיכה מקרוב ועל הריבאונד שהגיע מקנדיל עט ברק יצחקי וכבש את השער הראשון במשחק. דקה של שני אירועים ראשונים במשחק וחיוביים מבחינת מכבי תל אביב הסתיימו בשער מספר 9 העונה של ברק יצחקי.

הכיוון המשיך להיות טוב עבור הצהובים וכעבור חמש דקות הגיע עוד מהלך טוב שהניב פרי שני במשחק. מושיקו לוגסי קיבל כדור מחוץ לרחבה לאחר כדור קרן ושיחרר בעיטה חזקה אותה הצליח להסית מונס דאבור לרשת, כנגד כיוון התנועה של שוער בני סח'נין, מחמוד קנדיל. לדאבור זהו שער ליגה חמישי העונה ושני מול בני סח'נין לאחר שגם בתחילת הסיבוב השני כבש בניצחון 1-3 בדוחא. ממשחק חלש למדי, לאט לאט זה התחיל להיראות כמו אחד המשחקים הטובים ביותר של מכבי תל אביב העונה אם לא הטוב שבהם ושחקני מכבי תל אביב החליטו לפתוח במנהג של שער כל חמש דקות.

בעיטה חופשית אדירה של אלירן עטר נהדפה מהמשקוף ושוב על הריבאונד היה ראשון שחקן של מכבי תל אביב והפעם שרן ייני נגח מטווח אפס את השלישי של מכבי תל אביב במשחק והשלישי שלו העונה. הרצף המדהים של השערים המשיך וכעבור שתי דקות נוספות מהלך מצוין שהחל בעומר ורד, המשיך באלירן עטר ונגמר בגלגול קל לרשת של מונס דאבור שכבש את השני שלו במשחק. אם מישהו חשב שכאן זה נגמר חיכתה לו הפתעה קטנה נוספת עם כדור עונשין מ-11 מטרים שנפסק לזכות הצהובים דקה לתום המחצית. אלירן עטר החמיץ אך היה ראשון לכדור שחזר מהשוער, כבש את שערו ה-11 העונה וחתם מחצית, או יותר נכון רבע שעה מהסרטים, מחצית שאף איש מכבי תל אביב לא חלם עליה לפני המשחק עם יתרון של חמישה שערים שכולם הובקעו ברבע שעה של כדורגל.

שוער מכבי תל אביב, גיא חיימוב הוחלף על ידי ברק לוי בתחילת המחצית השנייה אך לא בגלל התוצאה אלא עקב פציעה אותה ספג בדרבי מול הפועל תל אביב והוחמרה במהלך המחצית הראשונה היום. מטבע הדברים ביתרון כה גדול שחקני מכבי תל אביב לא הלכו קדימה בחמת זעם והאורחים מבני סח'נין ניסו להציל את כבודם ובדקה ה-59 הצליחו מעט לאחר שכדור קרן תורגם לשער מצמק של ג'ואל דמאו. לאחר ששלושת החלוצים תרמו את שלהם למסכת הכיבושים ניסה גל אלברמן, שעדיין לא כבש העונה להצטרף לחגיגה אך לא הצליח לעבור את מחמוד קנדיל וההמתנה שלו לשער בכורה בליגת העל העונה נשארה בעינה. מונס דאבור היה יכול להוסיף למאזן שלו עוד שער אחד לפחות ולחתום שלושער ראשון במדי הקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב אך מחמוד קנדיל מנע זאת ממנו בדקות האחרונות.

אותן דקות עברו כמו כל המחצית השנייה, על מי מנוחות עד הדקה ה-90 אז מהראן ראדי החליט להתקדם עם הכדור עד לשער של ברק לוי ולאחר שחלף על כמה משחקני ההגנה של מכבי תל אביב עשה זאת והמתיק עוד קצת את הגלולה. בסופו של יום מוצלח מאוד מבחינת מכבי תל אביב, שלוש הנקודות הונחו בכיס לאחר תצוגה מרשימה וקטלנית במחצית הראשונה עם רצף לא שגרתי של חמישה שערים בפרק זמן קצר מאוד. ניצחון שכזה יכול לתת מומנטום חיובי מאוד לשחקני מכבי תל אביב ולאחר פגרה בת שבוע עקב חג הפסח יצאו הצהובים למשחק חוץ מול מ.ס אשדוד בניסיון להמשיך את התנופה מהמשחק היום. לאחר הניצחון על בני סח'נין משתווה מכבי תל אביב במספר הנקודות למכבי חיפה שבמקום החמישי עם 48 נקודות, לפחות עד אשר הירוקים ישלימו את משחקם ביום שני.