אחרי תיקו מאופס במחצית טל בן חיים העלה את המארחים ליתרון, יצחקי עוד השווה אבל פרדה החזיר את היתרון תוך שתי דקות

שלוש חלפו מאז ניצחה מכבי תל אביב את מכבי פתח תקווה במגרשה הביתי, שלוש שנים שהתחילו ב"אורווה", עברו באצטדיון הלאומי ונמשכו גם הערב באצטדיון "המושבה". למעלה מאלפיים אוהדים צהובים שהגיעו לאצטדיון ראו את טל בן חיים מוצא את פינת השער של ברק לוי לא מכוסה וכובש שער יתרון. ברק יצחקי עוד השווה את התוצאה זמנית, אבל מתפרצת קטלנית של טל בן חיים נסתיימה בשער של דני פרדה והפסד עשירי לצהובים מתחילת העונה.

מאמן מכבי תל אביב ניר לוין, אמר בסיום: "נקודה בשלושה משחקים זה לא מספק. אנחנו צריכים להיות טובים יותר, פחות חדירים בהגנה. שילמנו על זה. יש לא מעט דברים לשפר. חומר השחקנים שיש בקבוצה מספיק כדי להוביל אותה למטרות שהצבנו. היינו בשליטה לאורך כל המשחק והיינו יותר טובים גם במחצית הראשונה וגם בשניה. הצלחנו לחזור אחרי שהם כבשו, אבל אסור שתקרה מתפרצת כמו בשער השני ומשם לא הצלחנו לחזור".

שחקני מכבי תל אביב פתחו בצורה טובה את המשחק ובדקה ה-12 ברק יצחקי ניסה להפתיע בבעיטת מספרת אקרובטית שלא הייתה רחוקה מהעמוד של אקס מכבי תל אביב לירן שטראובר. הצהובים המשיכו להחיות יותר מסוכנים ובדקה ה-21 רוברטו קולאוטי קיבל הזדמנות שכל חלוץ חולם עליה אך מחמישה מטרים סחט עצירה מצוינת משטראובר. השוער הפתח תקוואי נזעק שוב לעזרתה של הקבוצה הביתית כאשר הגיב טוב לבעיטה חזקה של מונס דאבור מתוך הרחבה. את הכדור שחזר מהשוער הצליחו שחקני ההגנה של מכבי פתח תקווה להרחיק לפני שיצחקי הגיע אליו. פתיחת משחק טובה לחניכיו של ניר לוין שתקפו ללא הרף והגיעו למספר מצבים מסוכנים. רק בדקה ה-25 שחקני מכבי פתח תקווה יצאו להתקפה מסוכנת בניסיון לשבור את הלחץ על שערם אך הנגיחה של ויקטור מרעי עלתה מעל שערו של ברק לוי. ברק אחר, יצחקי היה הבא בתור לנסות את מזלו בצד השני עם בעיטה חופשית בדקה ה-28 אותה לירן שטראובר הדף. מהדקה הזו הרצף ההתקפי של מכבי תל אביב נעצר, ההזדמנויות הפסיקו להגיע והמשחק הפך להיות מאוזן יותר. תיקו מאופס בתום המחצית הראשונה ושחקני מכבי תל אביב יכלו להרגיש מאוכזבים כאשר הם ירדו להפסקה ללא כדור ברשת של מכבי פתח תקווה.

המחצית השנייה נפתחה באותו אופן שבו התנהלה רוב המחצית הראשונה, בכיוון שערה של מכבי פתח תקווה. שתי דקות מתחילת המחצית, קולאוטי יכול היה להבקיע מול שטראובר אך לא הצליח ליצור מגע טוב עם הכדור ושוער המארחים קלט אותו באין מפריע. הקלישאה הידועה אומרת שמי שלא מבקיע סופג וכך זה כמעט היה בדקה ה-56 כאשר טל בן חיים, חלוצה של מכבי פתח תקווה חלף על פני יואב זיו בחלק המגרש שלו, הגיע למצב בעיטה טוב מול ברק לוי אך בעט גבוה מעל השער. לצערם של שחקני מכבי תל אביב בן חיים רק חימם מנועים וחמש דקות לאחר מכן בעט את הקלישאה הידועה לתוך הרשת של ברק לוי ומכבי תל אביב. החלוץ הצעיר והמוכשר של מכבי פתח תקווה עשה זאת בבעיטה שטוחה וחכמה מתוך הרחבה לפינה של שוער מכבי תל אביב שלא יכול היה להגיב. כנגד מהלך המשחק עד אותה דקה, מכבי פתח תקווה עלתה ליתרון שהיה נראה שנותן דווקא לה את השליטה במשחק בדקות שלאחר מכן. בדקה ה-74 חזרו הצהובים לתקוף כאשר מונס דאבור מצא עצמו חופשי לגמרי בתוך הרחבה אך נגח ליד העמוד.

דקה לאחר מכן ברק יצחקי החל במלאכת איפוס הכוונות שלו עם נגיחה לידיים של שטראובר שהייתה ההקדמה לנגיחה נוספת שלו שמצאה את הרשת בדקה ה-78. מהלך קבוצתי יפה שהחל עם אלירן עטר, המשיך ביואב זיו שהגביה והסתיים בברק יצחקי שנגח לקורה ופנימה. הקהל הצהוב ביציע החל לצהול אך לצערם של האוהדים השוויון במשחק לא החזיק יותר משתי דקות ושחקני מכבי פתח תקווה הצליחו לעקוץ בשנית בדקה ה-80. שוב זה היה טל בן חיים שגרם למהומה בהגנת מכבי תל אביב כאשר ממצב דומה מאוד לשער שכבש בחר לפרגן לדני פרדה שמול שער חשוף גילגל לרשת. דווקא במשחק יחסית טוב של מכבי תל אביב עם הזדמנויות לא מעטות לכבוש הצהובים מוצאים עצמם בפעם השנייה במשחק בפיגור ועם מעט זמן לחזור ממנו ולנסות לנצח. בדקה ה-90 רוברטו קולאוטי היה קרוב להשוות עם נגיחה שסחטה הצלה טובה מלירן שטראובר אך יותר מזה הצהובים לא הצליחו לעשות והתוצאה נשמרה עד לסיום. זה היה הפסד עשירי העונה למכבי תל אביב שתחפש הצלחה בגביע באמצע השבוע מול הפועל ירושלים בטדי.