המנהל הספורטיבי החדש ראה את מונס דאבור מעניק לצהובים נקודה (38), אחרי שהמארחים כבר עלו ליתרון בדקה ה-18

מיץ' גולדהאר וג'ורדי קרוייף, מי שישמש כמנהלה הספורטיבי של מכבי תל אביב הגיעו אחר הצהריים לאצטדיון הי"א באשדוד וקיוו לראות ניצחון חוץ ראשון מחוץ לבלומפילד בשלושת החודשים האחרונים. מאז סוף חודש דצמבר בסכנין, שחקני מכבי תל אביב לא רוו נחת במגרשי החוץ השונים ברחבי הארץ ולא זכו לחזור עם שלוש נקודות כאשר יצאו מחוץ לכותלי בלומפילד וגם הערב הם לא הצליחו לעשות זאת במגרש בו ניצחו פעם אחת בחמש השנים האחרונות. בדקה ה-18 הסטטיסטיקה התחזקה אחרי שרוג'רס קולה מצא את הרשת מתוך הרחבה, אך מונס דאבור השווה עשרים דקות אחר כך וקבע נקודה לכל אחת מהקבוצות. 

המשחק החל בקצב איטי למדי וברק יצחקי היה הראשון שניסה לעשות משהו שונה ומהיר כאשר מבלי לחכות הקפיץ כדור מעל שוער מ.ס אשדוד, אופיר מרציאנו אך הכדור עלה גבוה מדי ונחת מעבר לשער. לא הרבה זמן לאחר מכן, בדקה ה-18 ההתקפה המסוכנת הראשונה של מ.ס אשדוד הניבה גם פרי ראשון עבור קבוצתו של מאמן מכבי תל אביב בעונה שעברה, יוסי מזרחי. חלוצה הזמבי של מ.ס אשדוד, רוג'רס קולה פרץ את קו ההגנה של מכבי תל אביב במהלך מהיר וחד וכאשר רק גיא חיימוב הפריד בינו לבין השער קולה מצא את הרשת והעלה את קבוצתו ליתרון. החניכים של ניר לוין נראו כקבוצה הפחות טובה בדקות כאלה אך ככל שהזמן עבר שחקני ההתקפה של מכבי תל אביב החלו להראות את היכולות שלהם. מונס דאבור היה פעיל למדי ובדקה ה-29 קיבל הכנה מצוינת מדור מיכה ונגח מקרוב לשער רק כדי לראות את אופיר מרציאנו הודף טוב ומונע שער. מאוחר יותר התברר שהמצב הזה היה רק איפוס כוונות של החלוץ הצעיר שכעבור תשע דקות מצא את הרשת לאחר שקיבל בישול מצוין, הפעם מאלירן עטר שפרץ באגף והשאיר לדאבור משימה די קלה של גלגול לרשת מקרוב. שערו השביעי של מונס דאבור העונה ותיקו 1-1 בין מכבי תל אביב למ.ס אשדוד בסיומה של מחצית מאוזנת למדי שבה לשתי הקבוצות היו הזדמנויות להביא לידי ביטוי את החלקים ההתקפיים שלהם.

המשחק הפתוח נמשך גם בתחילת המחצית השנייה אך היה הרבה פחות מדויק מאשר במחצית הראשונה ושני השוערים נשארו חסרי תעסוקה. שוער מכבי תל אביב, גיא חיימוב היה הראשון שנזקק להראות את כישוריו במחצית השנייה כאשר הדף בצורה אינסטינקטיבית נגיחה מקרוב של יא יא פטי. כאשר ההתקפות המסודרות היו ברובן לא מדויקות הקבוצות נשענו בעיקר על מצבים נייחים ורק בדקה ה-72 הגיעה התקפה צהובה טובה ומסוכנת. האיש המסיים של התקפת מכבי תל אביב במקרה הזה היה שוב מונס דאבור שסחט עצירה טובה משוער מ.ס אשדוד, אופיר מרציאנו שמנע מדאבור צמד שלישי העונה. לקראת הדקות האחרונות של המשחק חניכיו של ניר לוין קיבלו תמריץ נוסף לצאת קדימה ולשבור את השוויון במשחק כאשר מ.ס אשדוד נשארה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של עופר ורטה בדקה ה-80.

מיד לאחר מכן ביצע ניר לוין שני חילופים בעלי מגמה התקפית כאשר הכניס לשדה המשחק את רועי קהת ורוברטו קולאוטי. הרענון בהרכב השחקנים על המגרש לא הביא ליצירת מצבים נוספים לזכות מכבי תל אביב ודווקא המארחים מאשדוד היו יותר מסוכנים בדקות הסיום וגדי קינדה הצעיר היה יכול לכבוש ממש לפני השריקה האחרונה אך נעצר על ידי גיא חיימוב. השוויון במשחק נשמר עד לסיום ועוד משחק של מכבי תל אביב מחוץ לבלומפילד מסתיים ללא ניצחון בתיקו שלא עוזר לצהובים להתקדם במעלה הטבלה בתוך צמרת צפופה של שבע קבוצות מהמקום השני עד המקום השמיני, כולן כמובן רחוקות מאוד מהאלופה הטרייה, הפועל קריית שמונה. בשבוע הבא יחזרו שחקני מכבי תל אביב לבית החם של אצטדיון בלומפילד וינסו להשיג ניצחון בית רביעי ברציפות כאשר מכבי נתניה תגיע לביקור(שני הבא, 20:50) בעוד מאבק ישיר על מקום באירופה ליג בעונה הבאה.