אחרי 83 דקות עקרות, רוברטו קולאוטי השתלט על כדור עומק נפלא של יצחקי ונעץ את הכדור ברשת של האורחת

בזמן שכל העיניים היו נשואות אל הפרמייר ליג, אל הדרבי הגדול של מנצ'סטר, שחקני מכבי תל אביב אירחו באצטדיון בלומפילד את מכבי נתניה. החניכים של ניר לוין הגיעו למשחק עם מאזן של הפסד בודד בשבעת המחזורים האחרונים, כשגם אז היריבה היתה מכבי נתניה. בניגוד למפגש הקודם, ההגנה הצהובה הקשתה על התקפת האורחת לסכן את שערו של גיא חיימוב, כשמנגד הצהובים שלטו בכדור אך ממעטים לייצר מצבים. שבע דקות לסיום, כשנדמה היה שהמשחק הולך לקראת תיקו מאופס, הגיע רוברטו קולאוטי ומצא את השער שאולי שווה כרטיס למוקדמות האירופה ליג.

כבר בהתקפה הראשונה פינאס טוברנו קיבל את הכדור בעומק הרחבה אבל בעט את הכדור מעל משקוף השער של חיימוב. רבע השעה הראשונה התנהלה בעיקר במרכז השדה ולמעט ניסיון בעיטה בודד של חן עזרא לא נרשמו מצבים מסוכנים. ההזדמנות הראשונה לזכות מכבי תל אביב הגיע רק בדקה ה-18 אחרי חילופי מסירות בין יצחקי למיכה, שהסתיימו עם בעיטה של האחרון מעל השער. הצהובים המשיכו לשלוט יותר בכדור אבל התקשו לסכן את שערו של אמיר אדרי. שחקני מכבי תל אביב הגבירו את הקצב, ברק יצחקי סחט שתי הצלות מאדרי ומיכה הוסיף עוד בעיטה לא מדויקת. מהעבר השני חן עזרא ניסה את מזלו מפינת הרחבה אבל הכדור שלו חמק בסמוך לקורה. בסיום ארבעים וחמש הדקות הראשונות הקבוצות נפרדו ללא שערים.

פתיחת המחצית השנייה היוותה המשך ישיר לזאת שקדמה, הצהובים מחזיקים יותר בכדור, האורחת יוצאת למתפרצות אבל המשחק מתנהל ברובו במרכז השדה. עשר דקות מפתיחת המחצית השנייה הגיעה ההחמצה של המשחק, אלירן עטר מצא את עצמו לבד מול השער אבל העדיף לפרגן למיכה, שבמקום לכבוש את הראשון החזיר את הכדור לעטר ובזבז הזדמנות מצוינת. למרות ההזדמנות המצוינת וצמד חילופים של ניר לוין ההזדמנויות מיעטו לבוא, רבע שעה לסיום יצחקי ניסה את מזלו מקצה הרחבה אבל הכדור שלו חלף מעל השער. אחרי 83 דקות עקרות הצהובים הצליחו לפצח את הגנת האורחת עם מה שאולי יהפוך בסיום העונה לשער ששווה כרטיס לאירופה. ברק יצחקי הכניס כדור עומק שחתך את כל ההגנה והגיע לרוברטו קולאוטי שלא התבלבל מול השוער ונעץ את הכדור ברשת. עד לסיום לא נרשמו מצבים מסוכנים ליד שני השערים ובתום המחזור ה-34 הצהובים מטפסים עד למקום החמישי, מרחק נקודה בלבד מהמקום שמוביל לאירופה. במחזור הבא תתארח מכבי תל אביב בקרית אליעזר אצל מכבי חיפה.