המפגש האחרון של מכבי נגד מ.ס אשדוד ב-2 בדצמבר שהסתיים ב-1:1 מאכזב, היה המשחק שפתח את החודש שהחזיר את הצהובים חזרה לעניינים בליגה, הוביל לניצחון 0:1 על ויאריאל בספרד והעניק לצהובים את התואר הראשון העונה – גביע הטוטו.

עוד באתר:

הערב (20:30) מכבי תפגוש את אשדוד של עמיר תורג'מן, שהגיע לאשדוד במקום האחרון והיום הצליח להציב את הקבוצה מעיר הנמל הדרומית במקום בו היא תישאר בליגה.

"זה לא משחק שמנצחים רק מלהגיע לשם, צריך להילחם ולנצח"

אחרי הניצחון המוחץ במחזור האחרון 0:4 על הפועל חיפה, במכבי יודעים שכדי לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון היא חייבת לחזור עם שלוש נקודות מאצטדיון הי"א: "זה מקום קשה עבורנו בשנים האחרונות", אמר קרויף במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, "סבלנו שם, אלה משחקים שהם מלכודת. אסור להאמין שמשהו גמור. זה לא משחק שמנצחים רק מלהגיע לשם, צריך להילחם ולנצח".

הבלם איתן טיבי התייחס גם הוא למוכנות ואמר: "במשחק הקרוב אין ספק שהרעב ורמת הדריכות יהיו הכי חשובים. זה מה שיכול להכריע את המשחק".

לרשותו של המאמן צפוי לעמוד סגל מלא למעט הקפטן שרן ייני שטרם החלים מהפציעה ברגלו וממשיך לעבוד על שיקום כדי להיות מוכן לקרבות בהמשך. עומר אצילי, שהחלים מהשבר ברגלו, שב להתאמן עם הקבוצה כמו גם איל גולסה. 

מ.ס אשדוד מן העבר השני מגיעה למשחק כשהיא מקום אחד מעל לקו האדום, אך בפער של ארבע נקודות מהפועל אשקלון שמתחת לקו האדום. עם זאת, הקבוצה של תורג'מן רשמה הפסד מאכזב במחזור הקודם על הפועל רעננה.

בעידן של המאמן, שהגיע ממחלקת הנוער של מכבי וצמח גם במחלקת הסקאוטינג של הצהובים, תיקו הינה התוצאה הבולטת 7 תוצאות תיקו, 4 ניצחונות ו-7 הפסדים.

באצטדיון הי"א רשם תורג'מן 4 הפסדים, 4 תיקו וניצחון בודד.