אחרי פגרה בת מעט יותר משבועיים, מכבי תל אביב תחזור הערב (שלישי ב-19:30) לליגה. הצהובים יתארחו אצל מכבי נתניה למשחק במסגרת המחזור ה-28 של ליגת העל ויגיעו במטרה לצמק את הפער מהפסגה ל-5 נקודות, לפחות באופן זמני.

בוידאו: הניצחון הקודם על נתניה

כזכור, מכבי פתחה את הפלייאוף העליון עם הפסד דרמטי 2:1 להפועל חיפה. ערב ההתמודדות יש לשחקניו של ג'ורדי קרויף 55 נקודות והמפגש מול נתניה מגיע יממה לפני המשחק בין הפועל ב"ש לבית"ר י-ם, שתי הקבוצות שנמצאות מעל מכבי בטבלה. בימים האחרונים קיבלו הצהובים בחזרה את וידאר קיארטנסון ופרדראג ראיקוביץ' ששבו ממשחקי נבחרותיהם, כמו גם איתן טיבי, דור פרץ ודור מיכה שעוד קודם לכן השתייכו לסגל נבחרת ישראל במשחק הידידות מול רומניה.

מהעבר השני, נתניה תגיע למשחק כשהיא מדורגת במקום החמישי בפלייאוף העליון, במרחק של 10 נקודות ממכבי. הקבוצה של המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה החלה את הפלייאוף עם הפסד 2:0 לבית"ר ירושלים בטדי, אך למרות התוצאה גילתה יכולת טובה בלא מעט דקות. בשני מפגשי הליגה הקודמים מול הקבוצה מעיר היהלומים מכבי יצאה כשידה על העליונה עם ניצחון 2:3 בסיבוב הראשון ו-0:3 בסיבוב השני, במשחק בו הושקה חולצת הרטרו הזכורה.

במהלך הפגרה הודיע ג'ורדי קרויף כי לא ימשיך במועדון בעונה הבאה ולקראת המשחק הוא אמר: "השבוע היה רגוע, השחקנים עבדו טוב אז יש יציבות כמו תמיד. מחר זה משחק חשוב מאוד, אבל כל משחק חשוב. ככה זה כבר חודשיים. אני לא חושב שצריך להסתכל על אחרים כי אם לא ננצח זה לא משנה. צריכים להתרכז בעצמנו, לנצח ולהתקדם ממשחק למשחק".

אייל גולסה הוסיף: "אנחנו מקצוענים והמטרה שלנו היא לעשות את הכי טוב בכל אימון וכל משחק, אנחנו פשוט עובדים קשה ומנסים להשיג את המטרה. כולם יודעים שיש פה שחקנים מצויינים ואני אישית מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה".

מעט מספרים:

הניצחון האחרון של נתניה על מכבי הושג במרץ 2012 (0:3). מאז מכבי לא נכנעה ליריבה זו במשך 13 משחקים רצופים

עד להפסד לבית"ר י-ם, נתניה היתה בתקופה טובה במיוחד בה ניצחה ב-3 משחקי ליגה רצופים.

המשחק הערב יפגיש את המלך השערים של ליגת העל – דיא סבע (18) – מול סגנו – וידאר קיארטנסון (11).

התמונות מהאימון המסכם