חידוש המנויים לקראת העונה המסקרנת שבפתח נמצא בעיצומו. כחלק מתהליך החידוש מולכם האוהדים עלו מספר נושאים חשובים שמצאנו לנכון להבהיר רגע לפני שהעונה תצא לדרך. הודעה על תחילת מכירת המנויים לקהל הרחב תצא בקרוב.

רכישת מנויים מגורם לא רשמי
לאחרונה הגיע אלינו מידע על כך שמתבצעת מכירת מנויים בין אוהדים – ללא העברת בעלות בין האוהד המוכר לרוכש.

שימו לב! לא יינתן כל שירות לאוהד שמחזיק במנוי שאינו נחשב בבעלותו, כלומר לא ביצע העברת בעלות מסודרת כפי שמוסבר כאן.

אוהד המחזיק במנוי שאינו בבעלותו לא יוכל להנות מהטבות למנויים, ברכישת כרטיסים למשחקים שאינם כלולים במנוי, ניקוד כחלק משיטת הניקוד, קבלת שירות מנציגי משרד הכרטיסים והמועדון  וכמו כן לא יהיה זכאי לחדש מנוי בעונה הבאה.

בנוסף, במהלך העונה הקרובה לא תהיה אפשרות להדפיס כרטיס מתוך המנוי.
רק במקרים יוצאי דופן בעל המנוי בלבד יוכל לגשת אל נציגי השירות בקופות האיצטדיון ובקופות 'לאן', שיבדקו אם וכיצד ניתן לסייע. יש להגיע למשחקים עם המנוי שברשותכם. לא יינתן שירות למי שאינו בעל המנוי.


'שיטת הניקוד למשחקי חוץ'

כפי שכבר פרסמנו, גם העונה נמשיך לעשות שימוש ב'שיטת הניקוד'. אנו מאמינים ששיטה זו היא ההוגנת והנכונה ביותר למכירת כרטיסים למשחקים בהם הביקוש עולה על ההיצע.

על מנת שכלל האוהדים שלנו יוכלו להגיע לכמות נקודות מספקת, החלטנו שבכל עונה יימחק הניקוד שנצבר שלוש עונות לפני כן. לדוגמא: בעונת 2019/20 יימחק כל הניקוד שצבר אוהד בעונת 2016/17. בעונת 2020/21 יימחק הניקוד שנצבר בעונת 2017/18  וכן הלאה.

צעד זה נעשה כדי לתת הזדמנות לכלל האוהדים שמצבם בתקופות זמן מסויימות אינו מאפשר הגעה למשחקי הקבוצה (חיילים, סטודנטים, שהייה בחו"ל ועוד) לאזן את הניקוד שלהם בטווח הקרוב והרחוק.