המאבק על הכרטיס לפלייאוף הליגה האירופית יוכרע הערב (ה', 20:30) במשחק הגומלין בו תארח מכבי את פיוניק, אחרי ששבה מארמניה עם תיקו ללא שערים.

עוד באתר:

הקבוצה של איביץ' ערכה אמש (ד') את האימון המסכם לקראת המשחק בו לקחו חלק גם דור פרץ ואבי ריקן שנעדרו מהמשחק האחרון וצפויים לעמוד לרשותו של המאמן.

"מהדקה הראשונה נגיע ללחוץ, בבית שלנו, כדי להשיג יתרון כמה שיותר מהר"

במידה ומכבי תעפיל לשלב הפלייאוף היא צפויה לפגוש את המנצחת במשחק בין רייקה הקרואטית לסרפסבורג הנורבגית במשחק הפלייאוף. במפגש הראשון בין שתי הקבוצות שנערך בנורבגיה נפרדו השתיים בתיקו 1:1.

עוד לפני האימון המסכם ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק. המאמן ולדימיר איביץ' התייחס לתוצאה מהמשחק הראשון ואמר: "אחרי המשחק האחרון דיברנו וראינו כמה מהדברים שעשינו פחות טוב. אנחנו מנסים לתקן את זה בימים האחרונים, אני חיובי, אני מאמין בשחקנים שלי ואני מאמין שהם יתקנו את מה שצריך".

רוסלן ברסקי, שיממה לפני חתם על חוזה חדש ל-4 עונות הקרובות, נטל חלק במסיבת העיתונאים ואמר: "אין ספק שבמשחק הקודם הם הקשו עלינו, הם נראו כמו קבוצה שיודעת מה צריך לעשות. אנחנו יודעים שהתוצאה הזו לא הכי טובה אבל היא גם לא רעה. הערב מהדקה הראשונה נגיע ללחוץ, בבית שלנו, כדי להשיג יתרון כמה שיותר מהר".