תומר חזן נולד בשנת 1992 גדל והתחנך בעיר בת ים. הוא נרצח בשנת 2013 על ידי מחבל שוהה בלתי חוקי, שעבד עמו במסעדת "צחי בשרים בעיר", כקלף לשחרור מחבלים פלסטינים מהכלא הישראלי.

אחיו, אופיר חזן סיפר:

תומר שרת בבסיס פלמחים בתפקיד אבטחת מידע ולאחר מכן בטייסת 200 בתפקיד שלישות. תומר היה מלא שמחת חיים, חברותי, נמרץ ותמיד מחוייך. עם מותו החליטו המשפחה וחבריו להנציח את מי שהיה ואת שמחת החיים שבו. כחלק ממפעל ההנצחה לזכרו של תומר התקיימו שיעורי תורה לנוער על בסיס שבועי, נפתח בית כנסת לזכרו בבת ים והוכנס אליו ספר תורה שנכתב לזכרו, הוקם חדר זכרון בטייסת 200 בה שירת וכן חדר זכרון ומוסיקה באולם הספורט בבית הספר חשמונאים. 

בשנה שעברה נערך טורניר על שמו של תומר בסימן ערך החברות והרעות – ערכים שהגדירו את תומר.

תומר אהד את קבוצת מכבי תל אביב מגיל צעיר והצטיין בספורט בכלל ובכדורגל בפרט. במשחק הליגה הראשון לאחר מותו, הכינו האוהדים בשער 11 שלט לזכרו והאצטדיון עמד למחיאות כפיים.

לפני כשנה, בביה"ס בחדר המוזיקה לזכרו של תומר, הקרינו חבריו סרט מיוחד המורכב מכל השלבים בחייו של תומר. בערב המרגש נטלו חלק המשפחה והחברים ועל כך אנו רוצים להודות להם מאוד.

כמו כן, בהמשך ישיר לצוואתו של תומר, אנו, המשפחה והחברים אומרים בקול: "היכן שהכה החושך, אנו בוחרים להפיץ אור". אנו נמשיך במפעל ההנצחה שפועל ללא לאות בזכותכם, משפחה וחברים יקרים.

בדצמבר האחרון הטורניר התקיים זו השנה השמינית ברציפות, בבית הספר "חשמונאים" בבת ים בו למד והתחנך תומר, ובו גם לומד אחיו הקטן, אוהד. 

למי שלא יודע, הטורניר הפך למסורת בקרב החברים והמשפחה, כאשר בטורניר משתתפות קבוצות שמהוות את הפסיפס שהכיר את תומר: משפחה, חברים מהתיכון, חברים משכונת פואבלו, חברי הטייסת מהצבא והמשפחה וכו'.

כמידי שנה מכבי תל אביב שולחת נציגות לטורניר והשנה מי שכיבד את נוכחותו באירוע היה אופיר דוידזאדה, שכמיטב המסורת העניק את הגביע לקבוצה המנצחת בגמר.  

ביקשנו לכבד את תומר, את רוח הספורט, השמחה והחיוך שלו, כנהוג במגרשי הספורט, בדקה של מחיאות כפיים במעגל. יהי זכרו ברוך.

*פורסם לראשונה ב-2020