מכבי ׳שחר׳ פגשה את בני סכנין במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל לנוער. במפגש הקודם בין הקבוצות הצהובים נכנעו 1:0 במגרשה הביתי של סכנין. לקראת המפגש מאמן הקבוצה, קלאודיו בראגה, ביצע שלושה שינויים מהמשחק האחרון. מיכאל מרנשטיין פתח כבלם, מוחמד טאהא בקישור ואורי עזו בכנף.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי (תומר אלון, 46), עילאי תומר, מיכאל מרנשטיין, אדיר קורדובה, ענבר נידם, רוי נאוי, עמית צור (עידו בן שושן, 86), בר לין, מוחמד טאהא (סאלי פחימה, 46), אורי עזו (רוי ז׳רז׳בסקי, 65) ויקיר זילברמן (אגם חנון, 65).

מחצית ראשונה
בדקה ה-4 של המשחק סכנין איימה ראשונה על השער. הרמה מהאגף השמאלי הגיעה אל ראשו של בסיל ח׳ורי שנגח אל המסגרת, רועי עמדי היה ממוקם טוב והוא קלט את הכדור.

בדקה ה-7 של המשחק סכנין עלתה ליתרון. ח׳ורי נשלח בכדור עומק אל הרחבה ובנגיעה המשיך את הכדור פנימה. 0:1 לסכנין.

בדקה ה-39 הצהובים כמעט והשוו את התוצאה. עילאי תומר נתן כדור רוחב אל יקיר זילברמן שהסתובב על המגן ובעט אל השער אך הכדור הלך מעט מעל המשקוף והחוצה.

בדקה ה-43 אורי עזו קיבל את הכדור על האגף הימני, הוא חתך למרכז ובעט אל השער אך הכדור הלך מחוץ למסגרת.

רגע לפני הירידה למחצית עוד הזדמנות טובה למכבי. עמית צור נשלח בכדור עומק על האגף הימני, הוא מסר כדור רוחב טוב אל מרכז הרחבה, אורי עזו בעט בנגיעה כדור אלכסוני שחלף סמוך לקורה והחוצה.

מחצית שניה
בדקה ה-52 עמית צור מצא את יקיר זילברמן על סף הרחבה, החלוץ שחרר בעיטה שהלכה מעל השער.

בדקה ה-56 צור פרץ על האגף הימני, המשיך אל תוך הרחבה ובעט כדור אלכסוני שהלך החוצה.

בדקה ה-68 כדור קרן של בר לין הגיע אל ראשו של רוי נאוי שנגח אל השער, הכדור הוסט מעט פגש את המשקוף ויצא לקרן.

בדקה ה-70 בר לין השווה את התוצאה עבור מכבי. כדור רוחב מהאגף השמאלי הגיע אל לין שבעט אל השער, הכדור נבלם בפעם הראשונה ואת הריבאונד הוא המשיך פנימה. מכבי השוותה ל-1:1.

בדקה ה-75 מכבי כמעט ועלתה ליתרון. סאלי פחימה קיבל את הכדור על סף הרחבה, הוא סובב לפינה הרחוקה אך הכדור הלך מעט מחוץ למסגרת.

בדקה ה-85 הגיע המהפך. רוי נאוי השתלט על כדור ברחבה וביצע מספרת נהדרת שהלכה אל הרשת. 1:2 למכבי.