ראיקוביץ' חתם ל-5 שנים, דניאל ליפשיץ סיכם על השאלה לעונה. חואן פאבלו שוחרר.

פרדראג ראיקוביץ' חתם היום (ש') על חוזה ל-5 שנים במכבי תל אביב אליה הצטרף מהכוכב האדום בלגרד. השוער הסרבי בן ה-19 שנחת לפנות בוקר בארץ חתם לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות.

ראיקוביץ' שיקבל את החולצה מספר 95 החל את קריירת הבוגרים שלו בעונת 2011/12, כשעלה לקבוצה הבוגרת של המועדון בו גדל – יאגודינה. ב-2013 נרכש ראיקוביץ' ע"י הכוכב האדום בלגרד שם שימש כקפטן, על אף גילו הצעיר.

ראיקוביץ' שיחק במדי נבחרת הנערים של סרביה עד גיל 16 לפני שזכה ב-2013 עם נבחרת הנוער עד גיל 19 באליפות אירופה. שנתיים לאחר מכן הוביל ראיקוביץ' כקפטן סרביה עד גיל 20 את נבחרתו לזכייה בגביע העולם שנערך בניו זילנד בה זכה גם בתואר השוער המצטיין.

מנכ"ל המועדון מרטין אמר לאתר הרשמי: "ההחתמה של פרדראג ראיקוביץ' היא תולדה של שיחות שנערכו לאחרונה בין הבעלים מיץ' גולדהאר, המאמן סלבישה יוקאנוביץ', המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרוייף ואנוכי. אין ספק כי ההשקעה שעשינו בשחקן כה צעיר ומוכשר, מעידות על השאיפות והמטרות של המועדון הן בטווח הקצר והן מבחינת המשך ההתפתחות האסטרטגית של המועדון. מספר מועדוני צמרת באירופה הביעו עניין בראיקוביץ' ואנו מאושרים שהצלחנו להחתים אותו על חוזה לחמש שנים".      

חואן פאבלו קולינאס הגיע לסיכום על שיחרורו מהקבוצה. השוער שעוזב לאחר שנתיים בקבוצה אמר לאתר הרשמי: "נהנתי לשחק במכבי תל אביב בשנתיים האחרונות ומכל האהבה שהרעיף עליי הקהל של מכבי. כמובן ששמחתי לקחת חלק בכל התארים בהם זכינו, והייתי רוצה שיזכרו אותי בישראל כמקצוען אך לפני הכל כאישיות. אני רוצה להודות על ההזדמנות שניתנה לי לשחק במכבי תל אביב ותמיד אשאר אוהד של המועדון בו השארתי את חבריי לקבוצה וחברים רבים אחרים".

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרוייף אמר לאתר הרשמי: "זו היתה אחת ההחלטות הקשות והכואבות שהיינו צריכים לקבל במכבי ת"א לאחרונה. חואן פאבלו שחקן מאוד מסור ונאמן והיה חלק מרכזי בהישגי הקבוצה במהלך השנתיים בהן שיחק במועדון כמו גם בקמפיין האירופי האחרון שלנו. אני יודע שאני מדבר בשם כולם במועדון ובשם כל מי שקשור למכבי ת"א בהכרת התודה וההערכה אותה אנו רוכשים כלפי חואן פאבלו לו אנו מאחלים הצלחה לקראת העתיד".

כמו כן, המועדון הגיע לסיכום עם הפועל רעננה על השאלתו של דניאל ליפשיץ לעונה אחת. בעונה החולפת עמד ליפשיץ בין קורותיה של הפועל רעננה.