דור פרץ בראיון שמסכם את הופעת הבכורה שלו במדים הצהובים במסגרת אירופית, ההתרגשות וההכנה לפתיחת הליגה בשבת. פרץ "קודם נתרכז בסכנין, אח"כ נהיה כולנו עם בראש בבאזל"

לאחר משחק חוץ קשה שהסתיים עם תוצאה טובה לקראת הגומלין, מכבי תל אביב חזרה לארץ ותחל בהכנות לקראת מחזור הפתיחה בליגה, שם תארח את בני סכנין ביום שבת (17:45).

עוד באתר

השבוע לפני: מחזור הפתיחה מול סכנין

ג'ורדי קרויף עם מסר ברור לקראת הגומלין 

רגע לפני שהם מעבירים הילוך בהכנות לקראת פתיחת הליגה, חזרנו שוב למשחק ההוא בבאזל, והפעם מהזווית של דור פרץ, ששיחק בפעם הראשונה במדי מכבי תל אביב באירופה, לא הסתיר את ההתרגשות מהמעמד שחווה:

"זה משחק ראשון שלי באירופה. זה מרגש ברמות. חלום מטורף להגיע למעמד שהוא של ליגת האלופות, לשחק כשעל החולצה יש את הכדור של ליגת האלופות על הכתף. כשאני על הספסל אני תמיד מאמין שיש אפשרות שאשחק. לא ידעתי אם לצפות לזה ופתאום זה הגיע, אני חסר מילים על זה".

PERETZ

על הרגע שבו נקרא להכנס למגרש

"כשקראו לי להכנס אמרתי לעצמי מה שאני אומר כל משחק. שאכנס ואעשה מה שאפשר כדי לעזור לחברים שלי ולקבוצה שלי כדי לשחק יותר טוב. אין הכנות למשחק כאילו זה משחק אחר, למרות שבדיעבד אני מבין כמה המשחק הזה הוא שונה. ההכנה שלי למשחק  היא אותה הכנה".

על היכולת של הקפטן ושל חבריו לקבוצה

"אני חושב שאני כל כך קטן בשביל להגיד מה אני חושב על ערן. הוא שחקן מדהים ברמות שקשה לתאר. הוא ועוד הרבה שחקנים בקבוצה. זה בונוס גדול שהסגל הוא רחב, אני מקווה שנצליח להשתלב במפעלים האלו ברמה טובה".

לשאלה אם הוא מחכה כבר ליום שלישי

"אני באמת באמת מחכה ליום שבת למחזור הפתיחה מול סכנין. אבל חשוב להתרכז במשחק מול סכנין שלא יהיה קל,  אין ספק שאחרי זה נהיה כל כולנו בבאזל".