סלבישה יוקאנוביץ' מדבר לאחר ההישג הענק שלקח את מכבי לליגת האלופות

אחד הערבים המרגשים באיצטדיון בלומפילד הגיע לסיומו. מכבי תל אביב הצליחה להעפיל במפגש הכפול מול באזל לאחר שסיימה בשיוויון 1:1, תוצאה שהספיקה לאחר ה-2:2 בסט ג'ייקוב ארנה. שער מוקדם של באזל לא הרשים את הצהובים שהשוו עוד במחצית הראשונה לאחר שער של זהבי.

מאמנה של הקבוצה סלאבישה יוקאנוביץ', שהגיע לא מכבר לקבוצה ורשום על אחד ההישגים הגדולים בתולדותיה, אמר בסיום: "זה המשחק השישי שלנו במוקדמות. עשינו דרך ארוכה עם סיטואציות שונות. באזל ופלזן הן לא קבוצות קלות, היו לנו בעיות רבות בתחילת העונה. היינו חייבים להשתפר בזמן קצר. עשינו מאמץ עצום היום. הראנו אופי חזק שלא דומה למה שהיה במלטה. היום הם הראו למה הם זכו באליפויות. היה לנו מעט מזל, ובסוף הגענו למקום שבו אנחנו גאים, במיוחד אני גאה על שלושת המשחקים האחרונים בתחרות. אנחנו הולכים להכנס לתחרות מעניינת מאוד, שתביא את הקבוצות הגדולות באירופה לתל אביב. עלינו להמשיך להשתפר, ויש סתיו נפלא לפנינו".

1

על ההתרגשות שלו אמר

"אני מאוד שמח, הפנים שלי תמיד נראות אותו דבר כי אלו הפנים שלי. אני שמח בשביל השחקנים שלי, המשפחה שלי והאוהדים. שימחנו אותם ובכדורגל זה כבר היסטוריה ואנחנו לפני באר שבע. אנחנו לא יכולים למצוא יותר מדי זמן לחגיגות, עלינו  להתכונן למה שלפנינו".

על השאלה אם זה ההישג הגדול בקריירה שלו

"עשיתי צעדים מעניינים בקריירה שלי כמאמן ושחקן. מה שקרה בווטפורד רחוק ממני, אני מסתכל כבר על הדבר החשוב הבא שנעשה. ההגרלה הולכת להיות מסובכת. אם היינו בליגה האירופית ההגרלה הייתה יכולה להיות יותר קלה, אך אני לא מאמין שנמצא מזל בהגרלת ליגת האלופות. זה צ'אנס נהדר עבורנו לשחק מול קבוצות כאלו, ולהבין אם אנחנו ברמה של הקבוצות האלו או לא. אני מאמין שעם הרוח והאנשים שסביבנו, אנחנו חזקים ואמיצים, ונוכל להיות אף יותר מוצלחים. אני מנסה ליהנות מהרגע. בכדורגל תמיד חשוב להשתפר. שיחקנו בקמפיין הזה ובליגת האלופות עלינו להשתפר. היום הבנו כמה חשוב לדעת לשחק ללא הכדור. היינו מאוד מאורגנים, קשוחים ועם הרבה אופי. היינו יותר טובים מבאזל, אך ניצחנו קבוצה נהדרת הערב ושבוע שעבר".