צמד שערים של זהבי ושער של טל בן חיים ניצחו את בני סכנין 2:3 ופתחו ברגל ימין את עונת 2015/16 בבלומפילד. בעוד שלושה ימים, הגומלין מול באזל בבלומפילד

ליגת WINNER חזרה לעונת 2015/16 ואיתה ההתרגשות לבלומפילד, כאשר מכבי מנצחת 2:3 את בני סכנין במחזור הראשון בליגה. ארבעה ימים לפני המפגש השני מול באזל בבית מכבי נהנתה מצמד של זהבי ושער בודד של בן חיים שמחקו פיגור משער מוקדם של ג'יורג'ניו, עמאשה צימק לקראת הסיום.

https://www.youtube.com/watch?v=PBTIUl-WgGQ

לצפייה במכשיר הסלולרי, לחצו כאן

האורחת הייתה זו שהגיעה למצב ראשון כאשר ניצלה טעות בהגנת מכבי. וויאם עמאשה הגיע לאחד על אחד מול פאבלו, עבר אותו אך הצלה נהדרת של אלי דסה מנעה שער. בדקה ה-11 בני סכנין עלתה ליתרון. טעות בהגנת מכבי אפשרה לאורחים להגיע למצב קרוב לשער, כאשר השמטה של חואן פאבלו אפשרה לג'ורג'יניו לנגוח מקרוב. מכבי בפיגור 1:0. בדקה ה-15 מכבי הייתה קרובה להשוות כאשר כדור עומק של ניקולה מיטרוביץ' הגיע לדור מיכה, אך הקשר לא הצליח לעצור את הכדור ברחבה. בדקה ה-23 הגיע שער הבכורה של מכבי, על ידי מי אם לא הקפטן. זהבי חדר לרחבה, העביר שלושה שחקנים ובעט כדור חד, שטוח וכבש את שער הבכורה שלו בליגה, והשלישי שלו השבוע. 1:1 בדקה ה-23. בדקה ה-37 ג'יורג'ניו ספג כרטיס צהוב לאחר שנגע בידו ברחבה. רגע לפני המחצית, דור פרץ ספג את הכרטיס הצהוב במהלך שחתם את המחצית הראשונה.

את המחצית השנייה פתחו שתי הקבוצות ללא חילופים. בדקה ה-53 הגיעה מכבי להזדמנות הראשונה כאשר ברק יצחקי עלה יפה לנגיחה, אך פספס במעט את המסגרת. בדקה ה-60 החליף יוקאנוביץ' את גילי ורמוט וברק יצחקי, והכניס במקומם את טל בן חיים החלוץ ואת עדן בן בסט.  בדקה ה-68 החילוף הניב פירות. בעיטה חופשית של ערן זהבי פגעה בחומה, והריבאונד הגיע לחלוץ שנכנס לפני כשמונה דקות והכניע את קדוש. מכבי עולה ליתרון 1:2. בדקה ה-70 ערך יוקאנוביץ' את החילוף השלישי כשהכניס את יואב זיו במקומו של עומרי בן הרוש. בדקה ה-81 מכבי הוסיפה שער נוסף למחזור הפתיחה. דור פרץ חילץ כדור נהדר, עבר שחקן יריב ומסר כדור עומק נהדר לערן זהבי שהטעה פעם אחת, וירה את הכדור לרשת של קדוש. 1:3 למכבי תל אביב. בדקה ה-87 ספג ניקולה מיטרוביץ' אדום ישיר לאחר תיקול שלו במרכז המגרש.  דקותיים לאחר מכן וויאם עמאשה ניצל הרחקה רעה של הגנת מכבי וכבש לזכות סכנין, שער שקבע את תוצאת המשחק.