איצטדיון בלומפילד ילבש הערב חג ולפניכם המדריך לאוהד לקראת ההגעה לאיצטדיון. תפאורה, הגעה ועמדות המרצ'נדייז בידיעה שלפניכם

איצטדיון בלומפילד ילבש הערב חג כאשר מכבי תל אביב תארח את פ.צ. באזל לקרב על הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות. כ-14 אלף צופים עם רוב מוחלט בצהוב יגדשו הערב (ג', 21:45) את האיצטדיון ביפו, ויקוו להיות חלק מערב שלא ישכחו. כדי להעצים את החוויה, לפניכם המדריך המלא לאוהד בבלומפילד:

עוד באתר:

אבי ריקן מתרגש לקראת הערב

דרך העדשה: הדרך של מכבי בצ'מפיונס

הגעה

שערי איצטדיון בלומפילד פתיחת שערים 19:30. אנו ממליצים לכל האוהדים להגיע מוקדם לאיזור האיצטדיון, על מנת שלא להתקע בפקקים

תפאורה

הערב הכנו עבורכם משהו מיוחד. יציעים 7-8 הוכנו מראש בדגלונים בצבעים שונים לכל אוהד, כאשר הדגלונים יונפו על ידי האוהדים בעת עליית השחקנים לכר הדשא, על רקע המנון ליגת האלופות. התפאורה ביציעים 7-8 תשלים את את מופע התפאורה שיוצג ביציעים 10-11.

שימו לב! לכל אוהד ביציעים 7-8 יש דגל מיוחד שהוכן בפריסת הדגלים, נא לא להעביר או להחליף בינכם דגלונים, על מנת שנוכל ליצור את התפאורה המושלמת.

מרצ'נדייז

אם עדיין לא רכשתם את החולצה הרשמית לעונת 2015/16, יש לכם הזדמנות נהדרת כעת. מוכרי חנויות המוצרים של מכבי תל אביב יפרסו סביב האיצטדיון, כאשר מלבד עמדות המכירה ליד יציע 4-5, תהיינה עמדות מוצרים גם בשערים 10-11, מתחת לשער שבע וכן גם מתחת לשער שמונה.

לרכישת החוץ החדשה בחנות האונליין, לחצו כאן

אז בואו נכין את הקול להערב, כי היום דוחפים את הקבוצה בכל הכח! יאללה מכבי!