מכבי תל אביב בני סכנין


שערים של טיבי, פריצה וראדי קבעו ניצחון ליגה שישי ברציפות לצהובים עם 0-3 על בני סכנין.

עם אכזבת הגביע מאחוריה יצאה היום מכבי ת"א למשחק חוץ באצטדיון 'דוחא' וחזרה לנצח עם 0-3 על בני סכנין. הצהובים שלטו במשחק לכל אורכו ולהפסקה ירדו ביתרון 0-1 הראשון מראשו של איתן טיבי, שער הבכורה שלו במדי מכבי ת"א. במחצית השנייה הוסיפו הצהובים שני שערים נוספים. הראשון מרגלי ראדה פריצה שכבש שער רביעי בארבעת משחקי הליגה האחרונים והשני מרגלי מהראן ראדי שקבע את התוצאה הסופית.

1

מכבי ת"א החלה את המשחק בצורה טובה כאשר החזיקה בכדור וחיפשה את הפרצה בהגנת סכנין. הבעיטה המסוכנת הראשונה הגיעה לאחר רבע שעה מרגלו הימנית החזקה של מהראן ראדי שהחמיץ במעט את הקורה. חמש דקות לאחר מכן הצהובים מצאו את הרשת מראשו של שחקן לא צפוי, איתן טיבי. בלם מכבי ת"א עלה לכדור קרן וכבש את שערו הראשון במדי מכבי ת"א והראשון בליגה מאז מאי 2009. עטר היה קרוב להכפיל את היתרון עם בעיטה חזקה אותה הדף מחמוד קנדיל ובתום המחצית הראשונה נשארו הצהובים ביתרון של 0-1 על בני סכנין.

3

תחילת המחצית השנייה ראתה את ראדה פריצה מגיע מול קנדיל ומחמיץ במעט את המשקוף ואת שערו הרביעי העונה. החלוץ השוודי איפס את הכוונות בדקה ה-60 כאשר הגיע ראשון לכדור קרן, בעט בנגיעה מהאוויר לרשת והעלה את מכבי ת"א ליתרון 0-2. תשע דקות לסיום הצהובים כבשו ממצב נייח נוסף. הפעם היה זה כדור חופשי חזק של מהראן ראדי שמצא את הפינה הימנית הגבוהה של קנדיל ואת השער השלישי של מכבי ת"א. השער השביעי העונה של ראדי חתם את התוצאה הסופית, 0-3 ואת ניצחון החוץ השלישי ברציפות של מכבי ת"א והשישי בסה"כ בליגה.

16

בשבוע הבא יחזרו הצהובים לבלומפילד כאשר יארחו את בית"ר ירושלים במחזור האחרון של העונה הסדירה.