מכבי תל אביב עירוני קרית שמונה


צמד של ברק בדש ושער נוסף של פנקה קבעו הפסד שני לצהובים העונה. זהבי רק צימק

מכבי תל אביב הפסידה הערב בתוצאה 3-1 לעירוני קרית שמונה ורשמה את הפסדה השני בלבד מפתיחת העונה. המארחים עלו ליתרון מוקדם כבר אחרי חמש דקות משער של ברק בדש והכפילו את התוצאה בדקה ה- 23 מהרגל של פנקה. הצהובים ניסו לחזור למשחק במחצית השנייה אבל שער נוסף של ברק בדש סגר את הסיפור. ערן זהבי עוד הספיק לצמק את התוצאה ארבע דקות לסיום, אבל זה לא שינה את המצב בסיום. הצהובים רושמים הפסד שני העונה וינסו לחזור למסלול הניצחונות כבר בשבת הקרובה מול מ.ס. אשדוד באצטדיון בלומפילד.

First 11

חמש דקות בלבד מפתיחת המשחק, כדור טועה של ניקולה מיטרוביץ' השאיר את ברק בדש לבד מול חואן פאבלו והחלוץ קבע יתרון מוקדם. הצהובים ניסו לחזור למשחק ועשר דקות אחר כך פריצה ניער את המגן שלו והעביר את הכדור לבן חיים שבעט גבוה מעל השער. הצהובים מיעטו לסכן את השער למרות ניסיונות אחדים של ראדי ופריצה שלא מצאו את המסגרת ובדקה ה- 23 המארחים כבשו את השני. אחמד עאבד הגביה כדור לפנקה הלא מכוסה והליטאי בעט מהאויר אל החיבורים של חואן פאבלו. האיום הראשון למסגרת של גיא חיימוב הגיע שתי דקות בלבד להפסקה אחרי שדווקא הבלם איתן טיבי בעט מחוץ לרחבה כדור חזק שנהדף. לקראת ההפסקה ברק יצחקי הספיק לספוג את הצהוב החמישי שלו העונה והוא ייעדר בעוד שבועיים מהמשחק מול עירוני רמה"ש.

Barak Itzhaki

חמש דקות לתוך המחצית השנייה ניקולה מיטרוביץ' העביר כדור עומק לערן זהבי שמזווית חדה בעט לגופו של חיימוב. המארחת הסתגרה בשטח המגרש שלה ובתגובה פאולו סוזה הכניס למגרש את דור מיכה ומואנס דבור במקום טל בן חיים ויואב זיו. דווקא אז, בדקה ה- 69, הגיע השלישי של עירוני קרית שמונה והשני של ברק בדש אחרי שבעט מקרוב לרשת הגבוהה בעקבות ערבוביה ברחבה. בעשרים הדקות האחרונות הצהובים מיעטו להגיע לאיזור השער של קרית שמונה עד שבדקה ה- 86 זהבי נגח את האחד עשר שלו העונה אחרי הגבהה של דבור. מכבי תל אביב רושמת את ההפסד השני בלבד בליגה מפתיחת העונה והפער בפסגה מצטמצם לשלוש נקודות מהשנייה הפועל באר שבע.