ניצחון שני ברציפות למכבי בליגה לאחר שער של ערן זהבי בדקה ה-46. ראיקוביץ' רשם הופעת בכורה מוצלחת

מכבי תל אביב רשמה ניצחון שני ברציפות בליגה כאשר היא יצאה עם היד על העליונה במפגש מול הפועל באר שבע כאשר ניצחה 0:1 את הדרומיים במשחק חוץ שנערך באיצטדיון טדי. זהבי כבש למכבי מבישול של ריקן רגע לפני סיומה של המחצית הראשונה. פרדראג ראיקוביץ' רשם הופעת בכורה במשחק ושמר על שער נקי.  

RAJCOVIC

המשחק התחיל באווירה נהדרת כאשר שני הקהלים מספקים אווירה נפלאה למשחק. המחצית הראשונה אופיינה בעיקר בהתגוששויות של שני הצדדים, כאשר אף צד לא מגיע להזדמנויות אמיתיות מול השערים. עדן בן בסט שפתח בחוד של מכבי עבד הרבה על השטחים הפתוחים של הגנת באר שבע ומכבי הייתה מסוכנת מאוד בהתקפות הנגד. בדקה ה-46 הגיע התקפה נהדרת של מכבי. עדן בן בסט, טל בן חייים וגל אלברמן הובילו התקפה קטלנית שהסתיימה בהרמה נהדרת של אבי ריקן היישר לראשו של הקפטן, שנגח את הכדור לרשת של דודו גורש. מכבי עם סיום מצוין למחצית הראשונה במהלך ששלח את הקבוצות לחדרי ההלבשה.

1

במחצית השנייה מכבי התנהלה הרבה יותר עם הכדור, והצליחה לשלוט ברוב שלבי המשחק. יוקאנוביץ' הכניס למשחק את גילי ורמוט ועומרי בן הרוש, כאשר הראשון היה קרוב מאוד להכפיל את היתרון של מכבי לאחר שקיבל מסירת עומק נהדרת מזהבי, אך גורש הצליח להדוף את הבעיטה. בהמשך שילב יוקאנוביץ' גם ברק יצחקי שנכנס במקומו של עדן בן בסט.