המחזור השני של ליגת Winner כבר כאן, ועמו מגיע אחד העימותים המרתקים שנכונו למכבי תל אביב העונה, כאשר הצהובים יתמודדו מול הפועל באר-שבע. הפרק השני של פרויקט 'הכר את היריבה', הכירו את הפועל באר שבע מודל 2015/16

שנת היווסדות: 1949

איצטדיון: 'טרנר' יהיה האיצטדיון הביתי של הפועל באר שבע העונה. האיצטדיון שעוד נמצא בשלב האחרונים צפוי להכיל כ-16 אלף מקומות ישיבה ולהחליף את 'וסרמיל' המיושן. עד שתושלם בנייתו, ישחקו הבאר שבעים באיצטדיון 'טדי'.

עוד באתר:

אלי דסה מודע לחשיבות המשחק הערב

פרומו: מתחממים לקראת באר שבע

מאמן: ברק בכר החליף העונה את אלישע לוי ולקח את המושכות של הפועל באר שבע. המאמן שזכה עם ק"ש בגביע בעונת 2013/14, הדרים לבאר שבע ויעמוד בראש המערכת המקצועית.

ben haim

שחקנים שהגיעו: דודו גורש, בן תורג'מן, שיר צדק, מתן אוחיון, טוני וואקמה, בן שהר, מהראן ראדי.

שחקנים שעזבו:  אוסטין אג'ידה, טומיסלב פאיוביץ', דור מלול, דודי טוויטו, סיראז' נסאר, דובב גבאי.

שחקן מפתח: למרות הרכש המאסיבי שעשתה הקבוצה מהדרום, אחד מהשחקנים החשובים במערך של ברק בכר יהיה אוביידו חובאן. הקשר הרומני שהרשים בעונתו הראשונה, הוסט העונה לעמדה קדמית יותר, ופרע את השטרות כבר בליגה האירופית שם כבש שער במשחק הביתי, וכך גם בשלושת המשחקים הראשונים בגביע הטוטו, בהם כבש שער בכל משחק.

2015/16: את העונה הנוכחית פתחה באר שבע עם הדחה מהליגה האירופית. המועדון התמודד מול פ.צ. ת'ון ולא הצליחו לצלוח את המשוכה משוויץ. תיקו 1:1 בבית והפסד 2:1 גרמו להדחה של האדומים מהדרום מאירופה. בגביע הטוטו הקבוצה של בכר רשמה שתי ניצחונות, תיקו והפסד. במחזור הפתיחה של ליגת Winner ניצחה באר שבע 1:3 את קריית שמונה בחוץ.

peretz

מפגשים בולטים: לא מעט מפגשים היסטורים התקיימו בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע. המפגשים בשנים האחרונות בין הצדדים הפכו לקשים ומותחים, אך המשחק הזכור ביותר לאוהדי מכבי הוא המשחק האחרון בין השתיים, בגמר גביע המדינה. הצהובים שהגיעו לאחר זכייה בגביע הטוטו והבטחת האליפות השלימו טרבל עם ניצחון ענק 2:6 בסמי עופר. פריצה (שלושער), זיו, זהבי וראדי כבשו לצהובים באותו גמר בלתי נשכח.