מועדון מכבי תל אביב הגיע לסיכום על העברתו של ברק בדש להפועל רעננה. בדש: "את החוויות שצברתי במכבי ת"א לא אשכח כל חיי"

מועדון מכבי תל אביב הגיע לסיכום על העברתו של ברק בדש להפועל רעננה. 

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרוייף אמר לאתר הרישמי: "תמיד קשה להיפרד משחקן כמו ברק בדש הניחן במוסר עבודה גבוה וזוכה לאהבה ופופולאריות הן מחבריו לקבוצה והן בקרב האוהדים. בדש יזכר כשחקן שכבש שערים חשובים ותמיד תמך בחבריו לקבוצה ללא קשר באם שיחק או לא. הוא אחד מהשחקנים המקצוענים שכל קבוצה היתה רוצה ומועדון הכדורגל מכבי ת"א מעוניין להודות לו על תרומתו על המגרש ומחוצה לו".     

לאתר הרשמי אמר בדש: "אני מסכם היום פרק זמן של כמעט שנתיים בו הייתי חלק ממועדון מכבי ת"א ובמסגרתו זכיתי בתארים והעפלה היסטורית לליגת האלופות. את החוויות שצברתי במכבי ת"א לא אשכח כל חיי. עבדתי עם שחקנים ואנשים מדהימים והייתה לי הזכות לעבוד תחתם ולצידם. האהבה שקיבלתי מהקהל המדהים של מכבי זה משהו שלא חוויתי מעולם ואני אסיר תודה לכל אחד ואחת. זה אמנם רגע עצוב מצד אחד אך בכדורגל המקצועני דלת נסגרת ודלת נפתחת ואני עומד בפני פרק חדש בקריירה שלי בשבוע בו חגגתי יומהולדת 33 ".

בדש שהגיע למכבי באמצע עונת 2013/14 שיחק 45 משחקים במדי הצהובים בכל המסגרות, בהם כבש 11 שערים, ובישל חמישה נוספים. בדש היה שותף לעונת האליפות תחת פאולו סוזה, וגם היה חלק מעונת הטרבל ההיסטורית של המועדון ב-2014/15 תחת הנהגתו של פאקו אייסטראן.